ПРОФИЛ НА КОМПАНИЯТА
Birlik Automotive Sub-Industry Co. е основана през 1967 г. с цел да предоставя услуги в областта на автомобилните механични части.
Birlik Auto бързо се развива и започва да работи с национални и глобални марки благодарение на своето отлично представяне в производството и развитието на подвижни части за тежки строителни машини, използвани в енергийния сектор, автомобилостроен...
Според стандартите TSE 11147, Elzem-Wax произвежда всмукателни и изпускателни клапани за дизелови и бензинови автомобили на автоматични машини с последна технология CNC и клапанни производствени цели. Към края на 2011 година, Elzem-Wax Motor Supapları е достигнала годишно производство от 1.500.000 единици, като 40% от производството е за вътрешния пазар, а 60% се изнася за САЩ, Европа, Близкия Изт...
... резервни части на едро и дребно за всякакви строителни машини. Навременната доставка на резервни части за специализирано оборудване е основната мисия на нашата компания. Можете да поръчате компоненти от нас за следните тежки оборудвания и системи: - Мостове и диференциали; - Двигатели (вътрешно горивни двигатели (ICE)) и електрически двигатели; - Охладителни системи; - Хидравлични системи; - Трансмисии (скоростни кутии); също така можете да откриете много други продукти на нашия уебсайт! Не се колебайте да се свържете с нас за повече информация!
... линия на резервни части за спирачки, заедно с гъвкави изпускателни тръби и аксесоари, както и водни помпи и пластмасови втулки и комплекти за ремонт: ЧАСТИ ЗА ДВИГАТЕЛ, ЧАСТИ ЗА ОС, РЕЗИНОВА ВТУЛКА ЗА СТАБИЛИЗАТОР, РЕЗЕРВОАР ЗА МАСЛО, ТЕНЗИОНЕР, УПЛЪТНЕНИЕ, РЕЗИНОВА ВТУЛКА, РЕЗИНОВО МОНТИРАНЕ, ШАРНИР, Z-CAM СПИРАЧКА, КРЕПЕЖ ЗА КАЛНИК, КОМПЛЕКТ БОЛТОВЕ ЗА СПИРАЧЕН АПАРАТ, КОМПЛЕКТ ЗА РЕМОНТ НА...
Ние се специализираме в производството на висококачествени колянови валове за автомобилни, селскостопански и тежки машини с до 8 цилиндъра. Нашите колянови валове могат да поддържат всякакви модели двигателис висока производителност, дълготрайна надеждност и висока класова ефективност. Нашите колянови валове вече се разпространяват на 5 континента и все още търсим възможности за разширяване на...