... внимание към детайла във всяко произведение.
Подобрено имиджнамарката: Персонализираните златни бижута повишават престижа и привлекателността на вашата марка, правейки я запомняща се за клиентите.
В Bamina Jewelry разбираме, че всяко персонализирано произведение разказва история. Нашата цел е да уловим тази наратив в злато, предоставяйки луксозен продукт, който устоява на времето, докато...
... постигнала имидж и престиж на пазара с 70 професионални служители, притежаващи най-съвременни знания. В това отношение приоритетите на отдела за научноизследователска и развойна дейност на İfyıl Termo İklimlendirme са ефективност, икономия на енергия и комфорт.
İfyıl Termo вече изнася в повече от 25 държави с нарастващ брой запитвания. Качеството на İfyıl обхваща света ден след ден с различни екологично чисти модели. Печките на İfyıl имат уникален ергономичен дизайн с компактен, модерен вид и всичко в едно механична структура.
... искаме да ви помогнем да направите бизнес процесите си по-устойчиви с екологични решения. Можете да посетите нашия уебсайт за повече информация: www.gencpack.com
Ако искате да направите екологичен избор и да изведете марката си на следващо ниво в устойчивостта, не се колебайте да се свържете с нас.
... салфетките AYSEN с широка продуктова гама ефективно в Турция и по целия свят. Наша цел е да интегрираме принципния и искрен търговски имидж, който компанията е имала през годините, с марката AYSEN и да постигнем най-доброто място в сектора на високата категория. "Като Гюлбахче Текстил, нашата цел е да бъдем най-добрите в сектора на текстила за кухня." За да постигнем това; Безусловно удовлетворение...
...водят до върха на нашия бизнес подход. Затова, като Kırann Kurumsal, вземаме предвид много фактори, като корпоративната идентичност намарката, динамиката на целевия пазар, нуждите на клиентите, оперативните изисквания, функционалността, издръжливостта, физическите условия и условията за пране.
Опитваме се да добавим положителна стойност към вашия корпоративен имидж.
... и промоцията в страната, както и в САЩ, Германия, Ирак, Алжир, Русия и Китай. Екипът разполага с мощен състав от рекламни писатели, арт директори, оператори, продуценти, медийни отговорници, директори на клиенти и представители, както и счетоводители и транспортни служители. Специализациите им включват: анализ намарката, корпоративна идентичност, корпоративен имидж, изграждане наимиджна...
... срокове. Всички извършени операции са под гаранцията на нашата фирма. Основната ни визия е да бъдем успешни, като спазваме основните ни принципи и общите ценности, приети от всички наши служители. Увеличаването на мотивацията на служителите и развитието на техните умения, за да се добави стойност на цялата организация. Основната цел на ЧБН Ото е да развие корпоративния имидж и марката си, като...
Работя основно по проектиране на лога, корпоративна идентичност и имиджнамарката. Можете да разгледате сайта ми, за да видите моите работи, правила за работа, умения и такси, и можете да се свържете с мен.
... вода под налягане, - Производство на пластмасови инфраструктурни тръби (вълнообразни тръби), - Производство на пластмасови колонни тръби, - Производство на пластмасови системи за напояване и техните компоненти, - Проектиране и производство на пластмасови машини за обработка и поддръжка. НАШАТА МИСИЯ е да изградим корпоративен имидж, отговорен за социалната отговорност в производството на пластмасови...
...Идеалима Communication & PR подкрепя бизнес партньорите в постигането на стратегията за имиджнамарката от 2009 година. Нашата компания предоставя на клиентите си добавена стойност, фокусирана върху стратегията и креативността.
Идеалима Communication & PR вярва в това да бъде една стъпка напред пред конкурентите с стратегията си за диференциация намарката. Иновативни идеи се представят на...
... винаги предоставяме качествени продукти на нашите клиенти. Това, което ни отличава, е нашата ясно изразена концепция. Концепцията на КИКИРИКИ се основава на връзката между продуктите, произтичащи от нашите дизайни, качеството и съвместимия и обединен имиджнамарката. Да облечем модерната и градска жена в съответствие с ежедневните й нужди е формулата, която анализираме, адаптираме и прилагаме във...
Прессъобщението е доста стара методология за представяне намарката и продуктите и е един от основните строителни блокове на PR дейностите. То е изключително ефективен инструмент за влияние и имиджна компанията спрямо конкурентите и потенциалните клиенти, но ще бъде ефективно само ако бъде публикувано правилно. На този етап е необходимо да се потърси помощ от PR агенции, съдържанието трябва да...