... Турция, която преминава от модел click to brick (от клик до тухла). През последните 9 години Чанкыри Туз Ламба постоянно увеличава броя на своите клонове, дистрибутори и търговски точки. Чанкыри Туз Ламба успя да се утвърди сред най-известните и обичани марки в Турция и предоставя своите услуги бързо в 81-те провинции на Турция чрез нашия производствен център в Чанкыри и екипа, работещ в него. Чанкыри Туз Ламба е глобален играч, който стъпка по стъпка напредва към целта си да постигне успеха, който е постигнала в Турция, с десетки хиляди клиенти.
... безспорно един от ключовите играчи на турския и индийския пазар, тъй като постоянно изследва нови възможности за турския и индийския пазар. Нашата стратегия е да укрепим позицията си като ключов играч в брокерството, за да отговорим на глобалното търсене на селскостопански стоки, бобови култури, маслодайни семена, бои и химикали по отговорен начин.
... обединени под един покрив. Като значим играч на пазара в Азия и Европа, ITKAN стои зад иновативни концепции, вдъхновяващи офиси и висококачествен дизайн. ITKAN разработва и произвежда персонализирани решения за всички размери на компаниите - от еднолични фирми до малки и средни предприятия и глобални корпорации. Нашите продукти (изпълнителни бюра, бюра за служители, работни станции, рецепционни маси, маси за срещи, конференционни столове, офис столове, офис шкафове, ергономични офис столове, мрежести офис столове, кожени офис столове)...
... капацитет и навлизане на нови пазари.
Основните характеристики на компанията са:
● Богати източници на естествени камъни
● Опитен и квалифициран екип
● Призната марка на световно ниво
● Стратегия, фокусирана върху международните пазари
● Клиентски ориентиран подход
● Високи стандарти за качество
Cemar Marble е иновативен и водещ играч в сектора на естествените камъни.
... регион, а също така е и една от водещите компании в търговията с лешници в Турция. С пет фабрики за счукване и две интегрирани производствени съоръжения, "Карадере Таръм Продукти" е важен играч в сектора на лешниците, който действа не с философията "каквото и да стане, да печелим максимална печалба", а напротив, с принципа "определено няма да работим с забранени неща".
... има за цел да се хармонизира с международните стандарти и да осигури непрекъснато подобрение във всички свои дейности и ще напредва, за да стане глобален играч чрез постижения, които ще получи на глобално ниво. Нашият екип, който има общ опит от над 20 години в сектора на оборудването за хлебопроизводство и сладкарство, предлага своето ноу-хау и занаятчийство на своите уважавани партньори, като...
... маркетинговите сектори, ставайки една от 500-те най-големи компании в Турция, като всеки ден укрепва позициите си на местно, регионално и глобално ниво. Напълно се интегрирала в текстилния сектор, като е един от най-големите производители в Турция. Също така е важен играч в други сектори на дейността, предоставяйки услуги на много дестинации у дома и в чужбина с хиляди служители. Изнася повече от 75...
е един от водещите производители на алуминий в Турция и се стреми да стане важен играч на глобалните пазари с висококачествени, дълготрайни и иновационни алуминиеви продукти. С иновативни производствени процеси, екологични решения и клиентски ориентиран подход, ние укрепваме нашата лидерска позиция в индустрията.