... изображения
- Примери за приложения
- Иконография
- Разработка на дизайнерски елементи
- Дизайн на маркетингови материали
- Дизайн на шаблони за социални медии
- Дизайн на движение и видео редакция (по запитване)
- Дизайн на шаблони за презентации
- Дизайн на опаковки
- Брошури и каталози
- Уеб и интерфейсен дизайн
- Бранд насоки
- Бранд ръководство
- Бранд книга
Дизайн на лого: 3 версии включени - повече по запитване
Цветова палитра: Включена
Типография: Включена
Примери за приложение: Включени
Бранд насоки: Ограничени или разширени насоки
Визуален стил и изображения: По запитване...
... използваните шрифтове, имиджови видеа и присъствие в социалните медии.
Всичко се организира и обобщава в ръководствозаидентичност, определяйки външния вид на марката и комуникационните елементи. Корпоративната марка трябва да бъде в съответствие с корпоративните ценности, стратегическите визии, индустрията и много други фактори.
...Дизайн на корпоративна визуална идентичност и приложения на марката в различни медии и среди: лого, корпоративна канцелария, ръководствоза употреба, пазарно проучване и др.
... типография и ръководствоза марката. Gregousa помага да подчертаете уникалността на вашата марка, увеличавайки клиентската лоялност и ви помага да се откроите на пазара. Дизайнът на корпоративната идентичност е важна стъпка за осигуряване на силно присъствие на вашата марка в дигиталния свят. Работейки с Gregousa, максимизирайте силата на вашата марка и направете разлика сред конкурентите си. С персонализирани решения закорпоративнаидентичност, Gregousa е вашият партньор, който максимизира силата на вашата марка.
...Ние сме агенция за корпоративен дизайн, която не само придава визуална стойност на вашите рекламни материали, но преди всичко проектира персонализирани и целеви маркови дизайни, за да представи вашите продукти и услуги професионално и атрактивно. С нас получавате резултати, които устойчиво ще повишат стойността на вашата компания и ще зарадват вашата целева аудитория.
...Развиваме вашата корпоративнаидентичност от основата. Изучаваме вашия проект, създаваме вашето лого, варианти, намираме шрифтовете, които най-добре отговарят на вашия проект, корпоративните цветове, които определят вашата марка или компания, и събираме всичко това. И неговите приложения в ръководствозаидентичност, за да нямате съмнения при използването му.
...Твоята марка е основата, стълбът, който те прави силен в стратегическото ти позициониране. Твоята марка трябва да обединява концепциите, които клиентите ти трябва да възприемат. Ние изграждаме или репозиционираме твоята марка, за да я направим уникална и устойчива във времето.
...Ние сме креативна агенция във Вила Реал, предоставяме услуги по брандинг и графичен дизайн, като създаване на ръководствозакорпоративнаидентичност, дизайн на лого, дизайн на флаери и каталози, стратегия за ребрандиране.
Координирано и привлекателно лого може да направи огромна разлика при избора на потребителя, в зависимост от неговите сетивни възприятия.
Ние сме способни да проучим пазара и...
...Развитие и производство на марково име, лого, корпоративен дизайн, корпоративнаидентичност, дизайн на опаковки, ръководствоза корпоративен дизайн. https://strachwitzgerhard.de/works/branding/...
... корпоративна реклама, както за отделни продукти, така и за цели линии, съчетавайки технически стратегии и естетика. Изразяваме нашата креативност и я адаптираме в новите медии, за да комуникираме вашата идентичност навсякъде.
Можем да работим с вас за обновяване на вашия корпоративен имидж, да създадем ръководствоза визуална идентичност, да проучим логото и името на вашия нов бизнес или продукт.
... графична система за марка. Ръководствозакорпоративнаидентичност. -РЕДАКЦИОНЕН ДИЗАЙН Дизайн на публикации. Макетиране. Финално изкуство. Управление и надзор на производството. Книги, списания, брошури, каталози, отчети и ръководства. -ИЛЮСТРАЦИЯ Редакционна илюстрация. Илюстрация за мерчандайзинг. Мурални и пространствени декорации. Ръчно изработена корпоративна надпис. -КОМУНИКАЦИЯ И...
... корпоративната култура. Lemento интегрира новата идентичност в вътрешната и външната комуникация на предприятието. Резултатът е силен корпоративен имидж, силна корпоративна марка. Изграждането на силни марки има различни аспекти: Корпоративно брандиране: фокус върху предприятието и неговите услуги. Работодателско брандиране: фокус върху обещанието на предприятието като работодател и вътрешния опит. Вътрешно брандиране: фокус върху съгласуването на служителите, насочване в една и съща посока.
... управление за адвокати, уеб приложения за управление за асоциации и фондации. Графичен дизайн: лого, триптици, диптици, книгоразделители, плакати, ръководствозакорпоративнаидентичност. Услуги за комуникация и управление на общности.
... LLP може да ви предостави както юридически, така и графични услуги. Така освен юридическото ръководство, вие получавате и бизнес лого или цялостна корпоративнаидентичност. Също така Magna Legal може да напише бизнес план за вас, за да увеличи шансовете ви за получаване на кредит.
Реклама, Маркетинг, Комуникация и Дизайн в Аликанте
Образ и КорпоративнаИдентичност
- Наименование
- Брандове
- Ръководствоза графични норми
- Ръководствоза корпоративен имидж
- Одит на корпоративния имидж
Рекламни кампании
- Стратегия за комуникация
- Креативна стратегия
- Дизайн на графични и мултимедийни носители
- Планиране и наемане на медии
Маркетингов план
- Анализ на продукти и...
... доставчик на много големи национални и международни компании. През 2002 година, с ново ръководство и корпоративнаидентичност, нашата компания разширява обхвата си и предоставя корпоративни услуги на много фирми в сектора. С 26-годишния си опит, Балорама предлага най-качествените и конкурентни по цена продукти, благодарение на ефективните системи, които е разработила в дизайна и производството на големи...
... консултантска насоченост, затова ви съветваме за най-доброто решение за уебсайт или онлайн магазин за вашата компания. Като студио за дизайн, ние сме много специализирани и в дизайна на корпоративнаидентичностза компании. Не само дизайн на лога, ние създаваме цялата графична среда и визуалните идентификационни знаци на компанията. Развитие на марка, ръководствоза визуална идентичност, дизайн...