...С постоянен мониторинг на пазара, включително и на свързаните области на широкото потребителскоповедение по целия свят, извеждаме собствени тенденции – за логистичните предизвикателства на утрешния ден.
От това разработваме инструменти, особено за средния бизнес, за да останем глобално конкурентоспособни в бъдеще.
Логистични изследвания | Оценка на рисковете
Обратни концепции | Зелена логистика...
... ефективността > Информационно, покупателно, потребителскоповедение на клиентите > Маркетинг с инфлуенсъри, отзиви, разопаковане > Комуникационни стратегии
Ние познаваме пазара и говорим езика на нашите клиенти. Подкрепяме ви във всички области на маркетинга, за да можете да привлечете нови клиенти в Полша. Искате ли да реализирате пълния си потенциал за продажби? Тогава говорете с нашия маркетинг експерт! Научете как можете да стартирате продажбите си в Полша.
Вашият иновационен усилвател
Дизайнът днес ви помага повече от всякога да се свържете целенасочено с вашите клиенти. Дизайнерът е специалист по превод. Точно и ясно предварително определените продуктови и клиентски нагласи (характеристики и позиции) и анализираното потребителскоповедение се превеждат в продуктова форма и удобство за ползване.
Човекоцентричният дизайн, който преди беше запазен...
... инсталиране, работи с всяка платформа за електронна търговия и предлага модел на ценообразуване, базиран на представянето. В контекста на всички съществуващи решения на пазара, нашата технология е в състояние да предложи правилните маркетингови стимули и поддържащи механизми, основани на индивидуалното потребителскоповедение. За да предоставим отлично обслужване, ние правим компромис с нашите...
... наваксване в сферата на електронната търговия и уеб магазините. Предприемачите са изправени пред променено потребителскоповедение и напълно нови потребители. Както крайни потребители (B2C), така и купувачи (B2B) искат да сравняват, избират и купуват продукти и услуги 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието!
Агенция за пазарни изследвания и обучение относно женското потребителскоповедение. Пазарни изследвания, женски изследвания, работилница по женски полови маркетинг, комуникация и дизайн.