...Пазарното проучване е необходимото действие за предвиждане, избягване и/или намаляване на рисковете при вземането на решения в компанията. Освен това, пазарното проучване може да бъде насочено и към възможностите на определена ниша или сегмент, към наклонностите и предпочитанията на целевата аудитория и т.н. По принцип, целта на проучването обикновено е пряко свързана с настоящия момент на...
MIXTOYS е създадена през 2004 година, насочена към определена ниша на пазара: произвеждаме персонализирано спортно оборудване и сме специализирани в персонализирани ликри за морски спортове. Имаме също така промоционални текстили, подаръци и рекламни материали, всичко с персонализация от клиента. Предлагаме скрепери за восък за сърф дъски с гравирани лога на клиента.
В рекламата, от типичния...
...- ЕЛЕКТРОСТАТИЧНО БОЯДИСВАНЕ на прах.
MECANARTE е основана през 1969 г., откривайки и експлоатирайки съществуваща ниша на националния пазар - отсъствието на производители на КОЛЕЛА и КОЛЕЛЦА.
Компанията разполага днес с покрита площ от 8.000 м2 от общо 20.000 м2, което позволява възможности за разширение и отговаря на исканията на националните и международните пазари.
Следвайки политика на качество и иновации, MECANARTE създаде MEBOL - METALÚRGIA E BORRACHA, LDA., предоставяйки компоненти от гума и дискове.
... преживеем, започвайки с въвеждането на продукти, които вече използваме, но произведени от материали, които не застрашават биоразнообразието и опазването на екосистемата. Именно върху тази визия се основава Babu, марка, която започва с бамбукови четки за зъби, продукт, който първоначално би бил в ниша на пазара, но който амбицираме да поставим в все повече бани, утвърдвайки се като истинска алтернатива...
... неговия контрол, CAMPOAVES отглежда пилетата както преди, на полето и на свобода. Един от факторите за успеха на Campoaves, може би най-важният, е, че е повярвала и инвестирала в различен продукт преди около 18 години, залагайки на въвеждането на пилето от свободно отглеждане в Португалия и на въвеждането на други продукти с подобна производствена философия, като: патица, поларда, малко пиленце и капон, заемаща по това време ниша на пазара, която започва да се развива в нашата страна.