...eBDX Cloud ви предлага множество уеб услуги: комуникация, превод, валидиране, архивиране и одит. Тези уеб услуги, организирани в работен поток (верига от обработки), позволяват точно да отговорят на вашите изисквания за електронен обменна данни (EDI), за да постигнете желаното решение.
eBDX Cloud интегрира всички международни стандарти и норми, както и всички комуникационни протоколи...
...Оптимизирайте и защитете вашите професионални обменни дейности с функцията "Сигурен обменнадокументи" на LegalySpace. Създадена, за да гарантира конфиденциалност и съответствие, това решение ви позволява да:
- Предавате вашите чувствителни документи по сигурен начин, без риск от изтичане или изменение.
- Защитите вашите данни с помощта на напреднало криптиране и пълен мониторинг на обмените...
...Извършва операции, които изискват транзакции за плащане и събиране с карта или в брой, с монети или банкноти, включително функции за печат, сканиране или събиране надокументи. Проектиран за летища и зони за обменна валута.
Компактен терминал, който позволява интеграцията на различни видове периферни устройства, без да се губи удобството и ергономията. Касата може да включва диспенсер за...
...Професионален гласов кодер за обменна глас, модификация на гласове, декодер на гласове, декодиране на гласове
Размери 157x84x30mm. Тегло 250gr
Захранване 9Vcc
CDV позволява да говорите с пълна сигурност: гласът се променя, когато говорите през устройството, и се декодира от другата страна на устройството от същото устройство. Декодерът работи по аналогов начин. Продава се на единици. Предвидете поне 2 устройства за кодиране и декодиране.
...Нуждаете се от изграждане на проект, който да отговаря на изискванията, с контролирани разходи, както и от обмен, проследяване и управление на множество документи и информация? E-Project GED отговаря на тези нужди.
Колаборативната платформа E-Project GED е специализирана в споделянето и електронното управление надокументи в строителните проекти.
...AutoCAD Revit LT Suite 2018 позволява, наред с другото:
- Лесен преход към BIM
- Създаване на висококачествени конструкционни документи
- Ясна конструкция и комуникация на вашите идеи
- Обменна проекти с други участници чрез Autodesk Revit и AutoCAD
- Рендериране в облака с помощта на Revit LT с Autodesk 360 Rendering, налично чрез Autodesk® Subscription
AutoCAD Revit LT Suite включва следните...
... документи
- Актуализиране на таблица за проследяване на напредъка на проектите
- Изпращане на счетоводни документи до счетоводната кантора
- Обменна информация по имейл и/или по телефон с трети лица (счетоводна кантора, банка, клиент, доставчици и др.).
...-съвременен софтуер за симулации, за да изключим рисковете преди реализацията.
+ Ние изграждаме прототипи и провеждаме целенасочени тестове с тях, за да потвърдим функционалността им рано.
+ Ние знаем каква информация, стандарти и указания трябва да съдържат документите за одобрение, за да опишем напълно вашия компонент.
+ Ние създаваме всички необходими придружаващи документи (FMEAs, жизнени цикли на частите и др.), за да поддържаме историята на разработката напълно проследима.
+ Ние създаваме всички документи за одобрение и архивираме документите в системата ви PDM.
...както и с високопроизводителна камера Ricoh (по избор), D7500 ще бъде вашият най-добър съюзник по време на видеоконференции. Вашият екип ще може да споделя, анотира документи, както и да сърфира в интернет в реално време. Освен това, интеграцията на Ricoh Streamline NX ви позволява да печатате или изпращате по имейл анотираните документи по сигурен начин. Със своя 75-инчов сензорен екран с невероятно зашеметяваща резолюция Ultra HD 4K, D7500 ще намери своето място в залите...
...EIM-Ways е гъвкавият работен поток за съвременни междусекторни бизнес процеси в предприятията за Индустрия 4.0 и Умна фабрика.
EIM-Ways осигурява лесен и гъвкав обменна данни с и без документи. Гъвкавите процеси се отразяват чрез бизнес работния поток, който може да се адаптира индивидуално към изискванията на всяко предприятие.
...Въведете търсена дума и веднага получете желаните документи и свързани с компанията данни... Това, което вече е неотменима част от ежедневната употреба на интернет, е възможно и в бизнеса!
Вашата индивидуална търсачка ви предлага бърз достъп до всички вътрешни данни на компанията, свързани с лесното намиране надокументи и безпроблемния обмен в рамките на вашата компания.
...Сканиращо устройство за книги/надзор, универсално настолно устройство с лесна система за вмъкване/изтегляне на маса за обменнадокументи
Размер на оригинала: макс. 1240 x 870 мм (≥ DIN A0)
Масите за сканиране: избор от лесни за използване маси за сканиране с вмъкване/изтегляне, книга с наклон OT 180 H A0 с автоматично отварящо се стъклено покритие, книга с наклон с комплект 90° и опора за стари...
...AutoCAD LT 2017 с абонамент, пълна версия, немска покупна лицензия / постоянен лиценз, без наем
AutoCAD 2017 LT предлага инструменти за 2D чертане, детайлизиране, както и за измерване и надписване. Софтуерът е съвместим с технологията TrustedDWG (обменнадокументи) и с DWF.
Доставя се покупна лицензия / постоянен лиценз (perpetual license) на AutoCAD LT 2017 с абонамент до декември 2017.
Артикулен номер: 6006
Тип лиценз: Постоянен лиценз / версия за покупка...
... дългове в GCollect, са лицензирани професионалисти, които можете да оцените като клиент; те също са подписали кодекса за извънсъдебно събиране. В GCollect всички събирания се извършват извънсъдебно, както 90% от събраните суми във Франция (без съдебни спорове или съдебни дела). Всички обменнадокументи се извършва на платформата в цифров сейф, както и всички финансови транзакции. GCollect е сертифициран като Доверен трети страни в цифровия сектор. GCollect предлага 3 месеца свободен достъп за МСП, след което 249 евро без ДДС на година. И така, какво чакате, за да подадете вашите неплатени фактури?
... избора на хотели. Нашите непрекъснати анкети за повишаване на качеството доказват удовлетвореността на хотелите, както и на стажантите и нашата успешна посредническа дейност.
Ние поемаме отговорността за цялостната организация на стажа от името на над 100 партньорски хотели, от правилния подбор на кандидатите, през изготвянето на договора за стаж, до проверката на необходимите документи, като...
Независими от 1 октомври 2016 г., ние оперираме под това ново име всички услуги за обменна електронни документи, преди това предлагани под името Accelya.
Вече повече от 10 години подкрепяме нашите клиенти в електронното им фактуриране, внедряването им и управляваме от тяхно име тези електронни обменни процеси с техните търговски партньори.
Ние сме придобили експертиза и опит в обработката на...
... ежедневна дейност преминава през висока гъвкавост по отношение на размерите, размерите на колекциите и количествата поръчки по размер и цвят, разчитайки на най-ефективните средства за дистанционен обменна информация, обменна данни, документи и изображения. Въпреки че нашите готови изделия са детски и юношески артикули в сферата на бельото, най-важната ни работа е да поддържаме бебето, детето, майката и клиента доволни.
... вашите продукти Установяване на декларации за внос-износ Установяване на декларации за обменна стоки DEB Поемане и установяване на транзитни документи T1 Национален и международен транспорт Сертификати за произход, документ F.E.R.I Управление на материалната счетоводство (IST, PA, PP) Установяване на специални режими RP: активен усъвършенстване PA, пасивен усъвършенстване PP Установяване на IST, LADT, митнически склад с митническо освобождаване на място Изследване на преференциални споразумения Заявка за статут на регистриран износител EE система REX.
... предлага CHINAFI: - превод на вашите документи или уебсайтове на китайски, с уважение към конфиденциалността - тълкуване за посрещане или местно придружаване на туристически групи - обучение за посрещане на китайски туристи - курсове по китайски език...
... германски съдилища се съхраняват и обменят в данните на dataroomX® с висока сигурност. "Цифрови" или "виртуални" данни, в професионалния жаргон наричани "Виртуални данни (VDR)", днес са обичайна практика при корпоративни и имотни транзакции - независимо дали става въпрос за проекти за сливания и придобивания (M&A), проверки на дю дилиджънс (DD), управление на портфейли или обменнадокументи между...
... решения за безопасен обменна електронни документи в подкрепа на бизнес процесите в много индустриални сектори (Производство, Автомобилостроене, Дистрибуция, Комунални услуги, Транспорт, Банки и Застраховане, Здравеопазване). INTESA е акредитирана сертификационна институция от 2001 г. и оператор на сертифицирана електронна поща. От 2004 г. предоставя услуги за електронно фактуриране и заместващо съхранение, обработвайки годишно над 800 милиона страници. От 2010 г. разработва решения, базирани на графометричен подпис. От 2015 г. предлага иновационни SaaS решения и в облачен режим.
.../мобилните филми, готвачи, учени, визуални артисти, други професии с особени способности, членове на семейството, туристи/бизнес посетители, участници в културен обмен, студенти и годеници/годеници. За такива клиенти ние обработваме, управляваме и следим различните заявления за визи и документи. Освен това предоставяме допълнителни услуги, свързани с визи: удължаване на визи/смяна на статус и...
... бележки и предотвратява раницата да се превърне в кошче за важни документи. Comjell гарантира преди всичко безопасен обменна информация между училище, дом и ученици, свързвайки ги по напредничав начин онлайн. Груповата концепция позволява защитена комуникация, например в рамките на класовете, отделни курсове, извънкласни дейности или училищния съвет. Всичката информация на училището е достъпна онлайн и е винаги готова за изтегляне.
Вие – нашите клиенти – сте в центъра на SIRIUS
В разговор с нашите клиенти планираме, оптимизираме и реализираме заедно с вас в интензивен обмен, съобразявайки се с вашите нужди, вашето управление надокументи и работния процес в офиса.
Ние:
- планираме и реализираме вашата ИТ среда
- осигуряваме вашата ИТ сигурност
- оптимизираме вашата комуникация
- ремонтираме вашите принтери и...
... палети предлага големи икономии,
поради високите разходи за обмен и администрация.
Като така наречените "допълнителни дейности" се предават на отговорността на трети лица,
за да можете да се концентрирате върху собствените си основни компетенции.
Ние поемаме управлението на палетите вместо вас.
Дневно обработваме документи, съгласуване на сметки с партньори,
възстановяване на палети - прехвърляне и...
... е заседателна зала. Накрая и най-важното, нашият бизнес център е място за работа и обмен, където професионалните възможности се обсъждат обилно, а не-професионалните разговори също не липсват. Изключителното географско местоположение на офисите и животът на борда правят бизнес центъра в Сюрсен, Офиси на Водата, спокойно пространство, подходящо за работа и професионални възможности. Наем на офиси Сюрсен, Наем на оборудвани офиси в Сюрсен.
Феникс Принтинг реализира дизайна на оформление, фасадни и проектни автомобили, креативен интериорен стил, сканиране и манипулация на изображения; обменна файлове чрез имейл или на CD-ROM; търговски печатни материали за събития, индустрия, занаятчийство, свободни професии, клубове, НПО и др. (писма и пликове в всички формати, обложки, документи по ДДС, пощенски разпратки и покани, етикети, значки, опаковки,...). Това е офсет или цифрово.
... всички документи и да остават в течение на сроковете. Платформата позволява не само да се улесни процесът на сравнение и търговия, но и значително да се увеличат търговските възможности за всички участници в сектора. Благодарение на Open Mould се създава истински глобален пазар, в който купувачите ще имат на разположение по-широка оферта и в който доставчиците ще могат да се представят и по-лесно да намерят нови потенциални клиенти. Open Mould също така позволява управлението на всички обменна информация и документи в пълна безопасност, благодарение на използването на защитена система според...
DATAPOINT е водещ български доставчик на система от типа Virtual Data Room (VDR), т.е. приложение, достъпно през интернет, което има за цел ефективно управление на конфиденциални документи вътре и извън организацията. То служи за безопасно съхранение и контролирано споделяне и обменна файлове, с акцент върху сътрудничеството между членовете на различни организации. Позволява на неограничен брой...
...Abritel и др. С модула за електронен подпис ще спестите време за обмен и подписване на всички ваши документи.
Софтуер за управление на наеми: за управление на вашите имоти през цялата година, това е софтуерът, от който се нуждаете. Можете да управлявате с няколко клика цялата търговска, административна и счетоводна част. Функции като имейли и изпращане на SMS също са налични, за да подобрят комуникацията ви с клиентите.