...Първото впечатление е решаващо. Рецепцията се е трансформирала в зона за посрещане през последните години. Тя се е превърнала в собствена комуникационна зона във всяка компания. Визитната картичказа всеки гост, клиент и служител, който влиза в сградата.
...„Визитната картичка“ на всяка компания са санитарните и хигиенни помещения.
С професионална чистота и свежест вие казвате на вашия клиент, гост или служител: Важен си за мен! Тук си на правилното място!
Анализираме вашата ситуация и изисквания: честота на посещения, функционалност и дизайн.
Трябва ли да се изпълнят специални изисквания от хранителната хигиена или здравеопазването?
Ние ви предоставяме подходящите и икономически ефективни консумативи и системи за разпределение.
... създаването до следгрижата, както и за реновация или реорганизация, ние сме на разположение!
Една компания повече от просто сграда…
Вероятно вие като компания също придавате голямо значение на външния вид, излъчването, чистотата,… всички фактори, които определят вашия корпоративен имидж и ви дават определена идентичност. Защо да не пренесете тази философия и на вашата корпоративна зеленина и да я отразите навън? Това е всъщност първият контакт с вашите клиенти и посетители, по същество ‘визитната картичка’ на вашето предприятие.
... Receptieservices ви подкрепя с постоянен персонал или заместване при отпуск на ваш служител. В това отношение предлагаме национално покритие.
Професионални, надеждни и лоялни
Accent Receptieservices предоставя качество и осигурява непрекъснатост. Нашите служители са обучени и са напълно наясно с важната роля, която играят в организацията. С нашето внимателно планиране винаги осигуряваме правилно и точно разпределение на персонала. Работим в съответствие с ISO 9001 стандартите. Поради това работим с конкретни инструкции и управленски отчети. За повече информация относно нашите услуги можете да се свържете с нас.