Решенията за човешки ресурси Just Work произтичат от десетгодишния опит, придобит от партньорите и управлението в областта на предоставянето на работа и свързаните с него услуги, с особено внимание към оптимизацията на разходите и гъвкавостта в управлението наперсонала. Just Work има за цел да бъде отправна точка за иновативен модел на организационно управлениена бизнеса, фокусиран върху...
... on Auditing Standards 70 - сега SSAE 16) Тип II (AICPA). Надеждност: в своята дейност EvoluzionA използва уникалната система за автоматичен контрол на ведомостите за заплати, която е разработена вътрешно: sd@p® - Диагностична система за управлениенаперсонала -. Икономия: от проучване стана ясно, че предлаганата от EvoluzionA система за аутсорсинг позволява - в зависимост от ситуацията - спестяване на разходи (променливи и директни) в диапазона от 35% до 45% в сравнение с организационни ситуации, които предвиждат вътрешна обработка на заплатите.
...Управлениена обучението и финансирано обучение
Подкрепяме в аутсорсинг управлението на малките и средни предприятия в управлението на обучението и финансираното обучение, които имат нужда от подкрепа за развитието на уменията на своя персонал. В частност, с годишен договор, подпомагаме отдела по човешки ресурси и/или управлението:
1. при анализа на нуждите от обучение наперсонала;
2. изготвяне...
F-studio е онлайн услуга, която ви позволява да спестите от разходите на бизнеса. Ние се занимаваме с бизнес консултации, аутсорсинг науправлениенаперсонала и намаляване на данъчната тежест за предприятията. Нашите достъпни цени позволяват значителни спестявания от разходите за консултации.
УСЛУГИ:
- Обикновена и опростена счетоводство
- Счетоводни задължения
- Водене на счетоводни книги...
MAD Store Shop Solution е софтуерна компания и доставчик на хардуер, специализирана в разработването на интегрирани решения за магазини (област без храни). Основана през 2010 г. от основателя си с двадесетгодишен опит в софтуера за управлениена касовите точки, тя е известна в цялата страна с компетентността наперсонала, надеждността на продуктите си и качеството на услугите, предлагани както на...
Предлагаме на италиански и чуждестранни компании глобална консултантска услуга за интернационализация, която включва създаване и управлениена търговски мрежи, помощ при прехвърляне на технологии и при търсене и управлениена доставчици и подизпълнители в чужбина. Работим в сътрудничество с водеща маркетингова компания в Шанхай за търсене на клиенти и доставчици, както и за помощ наперсонала...
...Специализираният персонал е ангажиран в проекти за реставрация на стари книги. От сливането на ноу-хау и опит се ражда художествената занаятчийска свързване: ръчна работа с ценни материали, като естествени кожи, пергаменти от кожа, злато, за да се възпроизведе вярно свързването на древните текстове с същите техники, използвани в оригинала. Imag предлага усъвършенствана система от услуги за интегрирана логистика: съхранение на полуфабрикати и готови продукти, изпълнение на всички необходими формалности за изпращане, управлениена плановете за отделите и пощенска обработка на томовете.
Продажба, поддръжка и обучение по системи за отчитане на присъствието и контрол на достъпа наперсонала, часовници за отбелязване на работно време, системи за изолирани мобилни оператори (аларма за паднал човек, контрол на обходи, услуги по почистване, поддръжка и домашна помощ). Магнитни баджове, RFID тагове и биометрия. Серийно свързване, USB, Ethernet, GSM, GPS и GPRS. Софтуерни решения за компютри и уеб, контрол на достъпа на превозни средства, турникети, събиране на производствени данни, управлениена достъпа до столова.
Студио Кремасколи е консултантска фирма, специализирана в областта на управлението наперсонала, трудовото право и извънсъдебните спорове, управлениена заплати и вноски, отношения с пенсионни и социални институции, трудови злополуки, данъци и съдебни спорове в сферата на труда. Ние можем да следим клиента на 360°, постоянно през цялата година, а не само в близост до данъчните задължения...
... внимание на интеграцията на уязвими лица, с цел социално и икономическо възстановяване, както и на правния аспект на същите, с оглед на процедури за директно възлагане от публични органи, идентификация, задълбочаване и изготвяне на търгове за услуги от всякакъв вид. Неговата професионална дейност съчетава счетоводната консултация с трудовата: всъщност, от 2008 г. неговата организация е отправна точка за управлението наперсонала, като се утвърдява като партньор в управлението и решаването на всички проблеми в света на труда.
AssoPiù производители на клиенти. От 1996 г. управляваме реклама за търговски обекти. Идея, графично архивиране, печатни и уеб продукции, планиране на медии, контрол на възвръщаемостта, търсим нови конкретни решения за привличане на клиенти. Извън модните тенденции и винаги насочени към търсене на най-добрата услуга на най-добрата цена. Директно управлениенаперсонала.
Студио Гертети Бруна е структура, която от 1975 г. се занимава с трудова консултация, счетоводен одит и управлениенаперсонала. Считано за отправна точка в региона, то е в състояние да следи управлението на служителя за клиентите, от наемането му до последващото административно счетоводно управление. Предлаганите услуги са многобройни: от данъчна консултация до реорганизация на бизнеса, включително изготвяне на договори за наем между частни лица и правен контрол на сметките. За повече информация или за уговорка на среща, моля, обадете се (предпочитано сутрин) на посочените контакти.
Didacto Srl оперира с убеждението, че обучението наперсонала играе все по-важна роля в развитието на компанията и нейната предприемаческа способност. Didacto Srl е учебно заведение, основано през 2007 г. с следните цели:
- Разпространение на култура, благоприятстваща обучението наперсонала.
- Предлагане на услуга за ориентиране относно типовете курсове.
- Организиране и управлениена курсове...
Управлениена малкия и среден бизнес, от продажби до покупки, производство, MRP, CRM, ОБУЧЕНИЕ НАПЕРСОНАЛА, ПЕРСОНАЛИЗАЦИИ. Специалисти по софтуер и хардуер за търговски обекти, от касовото място до експозицията на продуктите и склада в интернет. Напреднали Touch Screen системи за ресторантьорството за управлениена поръчките с мобилни устройства и дистанционни принтери. Системна поддръжка от инсталирането на СЪРВЪРИ и сървърни операционни системи, до управлениена резервни копия, от виртуализация на сървъри до излишност с намеса без спиране на работата. Киберсигурност на мрежата и потребителите.
Студио Борги Сrl е специализирано в консултации по трудово право, обработка на заплати и осигуровки и управлениенаперсонала вече над 30 години на територията на Милано. Студио Борги предлага прост, иновативен и персонализируем аутсорсинг на заплати, особено защото нашите трудови консултанти и експерти в сектора гарантират отлично качество на услугите. Нашите услуги са насочени към решаване на...
Състои се от три области: обучение по B2B продажби, лидерство и управлениенаперсонала. Управлениена времето и лична продуктивност. Коучинг програма: 1-5 месеца.
...управлениена бизнес кризи; данъчни спорове; данъчни консултации в сектора на електронната търговия; обучение и развитие наперсонала. Студиото предлага, чрез своя ЦЕД, също услуги, свързани с: водене на счетоводство, водене на заплати, управлениена административните и данъчните задължения.
... ситуации, здравен мониторинг, както и постигането на сертификация на системите за управлениена бизнеса в съответствие с нормите на ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001:2007, EMAS и ECOLABEL. Full Security Service (FSS) е новата цялостна и професионална услуга, проектирана за развитие, управление и поддръжка на системата за безопасност на труда в компанията. Тя е разработена, като се персонализират нуждите на клиента в зависимост от размерите и характеристиките на работните места, персонала, технологичната структура и типовете извършвани дейности.
Компания, която се занимава с обработка и подготовка на поръчки в логистични складове с квалифициран персонал за работа с мотокари. Ние сме присъстващи в Ломбардия и в сферата на опаковането на индустриални машини. Нашата сила е максималната оптимизация на разходите, контрол и управлениенаперсонала с помощта на софтуерни приложения, за да работим и да осигурим качество на извършената работа.
... прост, незабавен и удобен начин всички задължения, предвидени от действащите нормативни актове в областта на управлението на заплатите.
Xentra Paghe гарантира на своите клиенти, освен обработката на заплатите и месечните и годишни задължения, множество безплатни онлайн поддръжки, полезни за оптималното управлениена професионалното студио или предприятието.
Xentra Paghe не предвижда плащане на такси, допълнителни разходи или скрити разходи. Ще платите само за действителния брой обработени заплати месечно и за всичко друго, което използвате (плащане за ползване) на много конкурентни цени.