... професионалистът, работещ в сферата на краката (като например ортопедични техници и подолози). Основните цели на компанията са персонализация на продуктите, обработка по поръчка (just in time) и бързина на доставка след получаване на поръчка. Удовлетвореността на клиента е всъщност основният двигател и стимул. Идеята на компанията е да изгради човешки, преди всичко работен, контакт с клиента, основан на диалог с ортопедичния техник. Благодарение на непрекъснатия обмен е възможно да се създават новипродукти, оформени според практическите нужди на крайния потребител.
... предлагането на стоки и услуги. Продуктите, изложени в различните категории, не могат да бъдат закупени директно от портала, тъй като JESOLOIMPRESA не се представя като електронна търговия, а просто служи като посредник за създаванена контакти, които могат да доведат до покупко-продажба напродукти или услуги между предприятията.
... ГОРИВАТА В ОБЩИ ЛИНИИ; - СОБСТВЕНО И УПРАВЛЕНИЕ НА ТРЕТИ ЛИЦА НА ЗАВОДИ ЗА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА НЕФТ И СВЪРЗАНИ ПРОДУКТИ; - СЪЗДАВАНЕНАНОВИ ПРОИЗВОДСТВЕНИ ИНИЦИАТИВИ ЧРЕЗ АКТИВИРАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ОРГАНИЗИРАНИ ЗАВОДИ, РАЗПОЛОЖЕНИ В ТЕРИТОРИИТЕ, СПОМЕНАТИ В ЧЛ. 1 ОТ Т.У. 6.3.1978 Н. 218 И В ПОСЛЕДВАЩИТЕ ИЗМЕНЕНИЯ И ДОПЪЛНЕНИЯ, ИЗДАДЕНИ И ДА БЪДАТ ИЗДАДЕНИ, СВЪРЗАНИ С НЕЯ, С ОСОБЕНО ВНИМАНИЕ КЪМ...
... уебсайтове с представяне напродукти, уебсайтове, посветени на автомобилната индустрия (продажба нанови и употребявани автомобили, представяне на автопарка. Уебсайтове на дилъри или подобни). Уебсайтове за облекло, уебсайтове на производствени компании и производствени предприятия, уебсайтове за специфично оборудване. Резервирани области, с достъп за клиенти чрез потребителско име и парола за достъп до защитено съдържание, като интра- и екстранети на компании. Разработка на приложения за iPhone в Болоня. Разработка на приложения за iPad, iPhone и Android. Реклама в търсачките.
... опаковките, консумацията на енергия и отпадъчните материали. Изследвания и развитие - ориентирани към бъдещето и винаги посветени на изучаването на иновации в биотехнологиите, които да се използват за подобряване на собствените продукти, създаваненанови или подобряване на производствените процеси.
...Себастяни & Себастяни от 1996 г. предлага услуги в областта на маркетинговото консултиране, планиране и избор на рекламни средства, графично оформление на лога, брошури и опаковки. Себастяни & Себастяни е също така в уеб пространството, проектираме уебсайтове и предлагаме услуги за индексиране и кампании за имейл маркетинг. Себастяни & Себастяни е вашият доверен партньор за планиране на кампании, създаване и стартиране нановипродукти и всичко, свързано с иновации, маркетинг и комуникация. Посетете нашия уебсайт www.sebaseba.com, за да видите някои от нашите реализации.
... на продуктите и вниманието към нуждите на нарастващата клиентела, през годините Rotalsele S.r.l. разширява своето предложение, включвайки широка гама от артикули както от собствено производство, така и от внос. Rotalsele S.r.l. винаги се е отличавала не само с креативните и иновационни способности на графично ниво, но и с постоянния си стремеж към новипродукти. Днес Rotalsele S.r.l. е отправна...
... състояние да удовлетвори всяко желание на клиента: от персонализиране на съществуващите линии напродукти до създаваненанови под марка на трети лица, от доставка на полуфабрикати за хранителни компании до покритие напродукти за GD и GDO.
... Rosa Spray), разширяване на гамата от рози с глави до 15 см. диаметър, хортензия с нови цветове и глави с диаметър над 20 см., да не говорим за нови мъхове за създаванена картини и зелени стени. Лидер в композициите на световния пазар. За Италия единствен отговорник за промоцията на продуктите Vermont е г-н Авджело Винченцо.... ОТГОВОРЕН ЗА ПРОДАЖБИТЕ ВЕРМОНТ Авджело Винченцо Skype: enzo auz TEL.0039-3441312465-E-MAIL: naturalissimo@alice.it - www.vermont-design.com...
...Кол-центърът е съставен изцяло от италиански оператори. Тези оператори, подкрепени от специфични обучителни курсове/мастър програми и съвременна техника, позволяват качествено изпълнение на получените задачи. По-конкретно:● поддръжка на компании, снабдени с търговци/агенти, които постоянно са в движение, с цел придобиване на "квалифицирани" срещи● създаваненанови "полезни" контакти● изпращане...