...необходими за напредък и успех. Работим за бързо постигане на бизнес резултати чрез анализ на стратегията, анализ на риска и оценка на таланти. Работим с нашите клиенти по внедряване на стратегия за интернационализация, за да идентифицираме стратегически нови възможности.
Който знае как да комуникира, е господар на света. Тази максима, която обобщава нашата корпоративна философия, съдържа в себе си голяма истина. Каква е ползата, всъщност, от това да сте постигнали високо ниво на excellence в своя пазарен сегмент, ако усилията, които вашата компания полага в областта на изследванията и развитието, подобряването на производствените процеси и логистичната организация, не са подкрепени от адекватна комуникационна стратегия?
... създаването и промотирането на съдържание. Ако в основата на маркетингова стратегия няма стойностно съдържание, няма смисъл да започваме разговор с консултант. Съдържанието е причината интернетът да съществува, и съдържанието е причината, поради която целият уеб има икономическа стойност. Създаването на стойностно съдържание е първата стъпка. Втората е търпението. През 2019 г. конкуренцията е жестока и не...