...АНАЛИЗ: Избор на маркетингова стратегия и напреднало проучване на пазара / Анализ на целевата група и сегментация на пазара / Проучвания на пазара, географски, социо-демографски и психографски анализи / Изучаване на конкурентите.
ТЕРИТОРИЯ: Изучаване на доставчиците и жизнения цикъл на продукта (развитие, упадък, зрялост и т.н.) / Териториален анализ (конкурентни предимства, слабости и т.н...
Съвременната компания е насочена към бъдещето. Прогнозирането не е магия: това е начин да се използват напълно наличната информация. Това е единственият начин да се знаят предварително факторите, които ще увеличат конкурентоспособността и производителността. Планирането е много по-ефективно, ако компанията провежда интелигентно събиране и анализ на данни, реализирайки системи за мониторинг и управ...
...Специализирана в проучването, разработването и предоставянето на системи за индустриално виждане, персонализирани според нуждите на приложението, чрез създаване на невронни мрежи и разработване на системи за разширена реалност за интелигентно производство. Решения за индустриално виждане за контрол на качеството, управление на роботи, оптично разпознаване на символи (OCR), четене на кодове, контрол на позиционирането, измервания 2D и 3D, и контрол на качеството във всички индустриални сектори чрез откриване на обекти, класификация на изображения, сегментация на изображения и др.
... търговски дейности. В частност, тя реализира:
- Проучвания на изложители/посетители на търговски изложения,
- Проучвания за удовлетвореност на клиентите,
- Изследвания за сегментация на пазара,
- Определяне на целевата аудитория,
- Анализ на конкурентното позициониране на продукти, марки, услуги, изложения,
- Оценки на комуникационни кампании,
- Изследвания на имиджа на марки, компании...
Целофаниране на каталози или списания с повече вложки с или без адрес, вмъкване на подаръци, пощенска сегментация, персонализация на картички или списания с променливи данни. Приложение с лепяща точка за проби върху списания или брошури, целофаниране и опаковане и на хранителни продукти с опаковане и подготовка за изпращане. Печат и персонализация на карти, управление на пощенски разпратки...
... разпознаваемостта на марката или да генерирате потенциални клиенти, напредналият таргетинг позволява силна сегментация на рекламната кампания, за да привлече потребителите, които отговарят на нашите цели. Особено силен на мобилни устройства, това определено е ефективен избор за увеличаване на конверсиите. Свържете се с Moon Marketing Милано за консултация.
...търговската роля, която работи в сегмента на аптеките.
6. Действия за уеб маркетинг в фармацевтиката: управление на блогове, социални медии и специализирани форуми за сегментация и пряко присъствие към крайния пациент. Искате ли да активирате своя печеливш план с?