...Анализираме и профилираме потребителите на цифровите платформи, създавайки сегментации, основани на тяхното онлайн поведение. За да разберем в дълбочина нуждите и предпочитанията на потребителите, улеснявайки персонализацията и опита.
... доставчиците и жизнения цикъл на продукта (развитие, упадък, зрялост и т.н.) / Оценка на възможните комуникационни действия и оперативна стратегия / Оценка на планираните действия за периодична комуникация и сравнителни проучвания / Корпоративна комуникация, стимулиране на търговската сила, проучване наклиенти / Изучаване на имиджа, качеството на продукта-услуга.
ИНСТРУМЕНТИ: Операции по директен мейлинг, изучаване на целевата група и придобиване на адреси / Директен имейл маркетинг, изучаване на комуникацията и управление на имейл кампании / Директен мейлинг...
... търговски дейности. В частност, тя реализира:
- Проучвания на изложители/посетители на търговски изложения,
- Проучвания за удовлетвореност на клиентите,
- Изследвания за сегментацияна пазара,
- Определяне на целевата аудитория,
- Анализ на конкурентното позициониране на продукти, марки, услуги, изложения,
- Оценки на комуникационни кампании,
- Изследвания на имиджа на марки, компании...
... разпознаваемостта на марката или да генерирате потенциални клиенти, напредналият таргетинг позволява силна сегментацияна рекламната кампания, за да привлече потребителите, които отговарят на нашите цели. Особено силен на мобилни устройства, това определено е ефективен избор за увеличаване на конверсиите. Свържете се с Moon Marketing Милано за консултация.