Ние сме на пазара в Италия от 2010 година. Предлагаме количествени и качествени пазарни проучвания, набиране на респонденти в Италия, управление на проекти.
Предлагаме:
Онлайн проучвания
Телефонни проучвания
Интерсепт проучвания
Фокус групи
Тайна покупка
Етнографски изследвания
Дълбочинни интервюта
Набиране на респонденти
Онлайн панел
Анализ на социални медии...
... дейности в сферата на обучението, комуникацията, маркетинга, обществените проучвания, изследванията и развитието, човешките ресурси.
От брифинга с клиента до организацията на проучванията, включително провеждането на интервюта, изготвянето на отчети, презентации, изследвания и наемането на оборудвани зали, персоналът предлага професионална помощ на високо ниво, за да осигури винаги надеждни и качествени резултати.
... на оценяването на търсената информация, предоставяйки добавена стойност и информационна подкрепа за разработването на маркетингови планове. Приложението на количествени методологии (като CATI, CAWI, пощенски анкети), качествени (като фокус групи, дълбочинни интервюта лице в лице) и качествено-количествени ни позволява да отговорим на всяка информационна нужда.
... организирането, управлението, анализа и споделянето им. ОБРАБОТКА И АНАЛИЗ НА ДАННИТЕ: използваме напреднал и универсален софтуер, чиято употреба позволява както прости, така и особено сложни анализи. КАЧЕСТВЕНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ: • Фокус групи • Дълбочинни индивидуални интервюта • Полуструктурирани лични интервюта • Образ и концепция на марка и продукт • Осведоменост за марката • Анализ на данни от...