...LinguaVox е агенция за преводи с двойна сертификация за качество: ISO 9001 (сертифицирано управлениена качеството) и UNE EN 15038 (услуга за сертифицирани преводи). Повече информация за тройната гаранция за качество, която прилагаме към преводите в съответствие с нормата UNE EN 15038, можете да намерите на http://www.linguavox.es/es/calidad/.
...С нашата система за управлениена документи ще получите важни предимства, като предотвратяване на влошаването на документа, достъп до информация от всяко място, едновременна консултация на документи и др. Обадете ни се сега, за да ви информираме без задължения.
... съвместно с Piperlab, анализираме моделите на инвентара и локализираме по референция типа на същия, позволявайки ви да действате с надеждна информация.
След това управляваме продажбата на вторични пазари чрез нашата мрежа, лидер в B2B купувачите на международно ниво, като се грижим за вашите интереси (географски ограничения, ограничения на купувачите или на имиджа на марката). Винаги намираме най-доброто...
...Ръчни етикетни принтери, компактни и с висока устойчивост. Лесна мобилност и почистване, интуитивно управление и просто поддържане. Препоръчват се за свързване с платформи за претегляне или индикатори за тегло. Идеални за логистични складове и крайни линии.
Принтери за етикети за настолни компютри, идеални за ръчно етикетиране на артикули. Принтерът за етикети Dibal LP-3000 е идеален за ръчно етикетиране на артикули. Свързан с платформи за претегляне и индикатори за тегло, той образува комплект за печат на етикети с информация за тегло и цена.
...Предпродажба / Автопродажба,…).
Допълнителни функции:
1- SGA, Логистика и дистрибуция – Управлениена склада с местоположения, Управлениена разпределението.
2- Производство – Управлениена ресурси и нужди, планиране на производствата.
3- Проследимост – Внедряване на проследимост във всички процеси и продукти на компанията.
4- TPV – Терминали за точка на продажба.
5- Кейтеринг / Хранене – Управлениена хранителната информация, алергени и технически спецификации.
...CRM системата позволява да се обедини и централизира цялата ценна информация за целевата аудитория по прост и организиран начин. Освен това предоставя възможността ефективно да се управлява връзката с клиентите, което е основна цел за успеха на всички организации.
...SAFE PALLET адаптира антихлъзгащите разделители за всички видове стоки, за компании в сферата на фармацията, торовете, брашната, закуските, сапуните и всички, които искат да подобрят задържането на товарите и да спазват европейската нормативна уредба Eumos и Реалния указ 563/17.
Повече информацияна info@safepallet.es или на 964 626163...
...Инструмент, който позволява на железопътните оператори да управляват и публикуват цялата информация относно предлаганите услуги. Предлага различни инструменти за управлениена данните, експортиране на същите в различни формати, в които ще бъдат представени или консултирани, както и възможност за планиране и разпределение на наличните ресурси, адаптирайки ги към предлаганите услуги.
Решения за:
------------------------
- Информация за пътниците
- Издаване и резервация на билети
- Планиране и контрол на железопътния транспорт...
...Стратегическият партньор, който ще подобри производителността на вашата фабрика.
Благодарение на лесната си употреба, ясната информация, която предоставя, и ползите от дигитализацията, можем да постигнем:
Подобряване на OEE
Увеличаване на активността
Намаляване на разходите...
... местоположение, да се посочват инциденти, час на завършване, данни за доставка, цифров подпис или снимка на товарителницата или печатания документ, както и възможността да се добавят допълнителни такси за допълнителни разходи, ускорявайки администрирането и фактурирането на същите. Четенето и разпознаването на баркодове чрез камерата на устройството позволява бързо локализиране на пратка и нейното визуализиране на екрана.
Напълно интегрирано с DL Trans/DL Nexus, предаването или получаването на данни осигурява пълна автоматизация при улавянето наинформация в реално време.
...Контролирайте GPS чрез модул, инсталиран в превозното средство. Състоянието и местоположението се изпращат на сървъра, където се показват на потребителя чрез нашето уеб приложение, адаптирано за смартфони, таблети и компютри.
НЯКОИ ПРЕДИМСТВА
официална картография на Google Maps, позволяваща да се получава информация за трафика в реално време, намалява времето за администриране и фактуриране, като позволява управлениена товарителници или управлениена известия и аларми.
... части + Връзка с ERP и други системи.
Как може да ни помогне да НАМАЛИМ РАЗХОДИТЕ за поддръжка?
- Оптимизиране на задачите на екипа по поддръжка.
- Управлениена планираното и реалното време за задачите.
- Контрол на резервните части, използвани при всяка операция, и техния запас.
- Анализ на историческите повреди и тяхната честота.
- Увеличаване на превантивната поддръжка (планирана).
- Намаляване на корективната поддръжка (повреди).
Функции на системата GAMO -> Идентификация + Планиране + Изпълнение + Анализ...
...Нашата IT поддръжка е насочена към всички IT свързани действия, свързани със света на цифровия печат с голям и супер голям формат. Повече информацияна нашия уебсайт.
... км
Оси 4x2
Оси (Марка) DAF 4x2
Държава (гама) ИСПАНИЯ
Енергия Дизел
Управление Волан отляво
Европейски норми DAF Евро 6
Информация за кабината XF
Легло 2 легла
НАЕМАНЕ НА ТРАКТОРИ С ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПОКУПКА.
ГОДИНА 2016, ЕВРО 6, 510.000КМ, АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ. ИНТАРДЕР, ДВОЕН РЕЗЕРВОАР, ДВОЙНО ЛЕГЛО, НЕЗАВИСИМО ОТОПЛЕНИЕ, КЛИМАТИК, СПОЙЛЕР НА КАБИНАТА.
НАЕМАНЕ ИЛИ НАЕМ С ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПОКУПКА ЗА 48 МЕСЕЦА 840.-€ НА МЕСЕЦ.
...Порталът за служители може да бъде конфигуриран така, че всеки служител да има незабавен достъп до ясна резюме на персонализирани стойности (изработени часове, остатъци от отпуски и т.н.). Това освобождава ръководителите на услуги от необходимостта да получават запитвания за информация относно допълнителни часове, празници, остатъци и т.н.
Ръководителите на услуги разполагат с всички необходими...
... за сътрудничество със счетоводители, улеснявайки обмена наинформация и опростявайки комуникацията в процеса на счетоводно управление. Със своя фокус върху простотата и гъвкавостта, Anfix се е превърнала в идеално решение за тези, които търсят да подобрят ефективността на своите счетоводни и административни процеси, без технически усложнения.
В обобщение, Anfix комбинира технологии и опит, за да предложи цялостно решение за управлениена бизнес в облака, помагайки на компаниите да вземат информирани решения, да оптимизират ресурсите си и да растат с увереност.
... за вашата фирма.
КИБЕРСИГУРНОСТ:
Интегрирана услуга за управлениена сигурността, проектирана да предотвратява, открива, предупреждава, анализира и елиминира кибератаки.
АНТВИРУС:
Защитете се с най-пълния антивирус и се насладете на решението за киберсигурност, което най-добре отговаря на вашия бизнес.
СЪРВЪРИ:
Сигурно място за съхранение и защита на всички данни и информацияна вашата фирма с максимално доверие.
...Пренастройка с отворена врата чрез модула за пренастройка - Автоматично спасяване с висока скорост в случай на неизправности в електрическото захранване с отваряне на вратите при достигане до инсталацията. - Контрол на клапаните стандарт EN81-1 A: 3. - Стандартен шкаф RAL 7032 с размери Височина x Ширина x Дълбочина: 1000x400x180mm. - проверете за повече информация...
...Създаден е e-NQUEST MOTE, система за сензоризация, базирана на последната мобилна технология, за управлениена анонимизирана статистическа информация за престои, поведения и потоци от хора.
Ориентирана към събития с голямо струпване, търговски центрове и повърхности, бизнес среди, градски пространства и др. Безкрайни възможности за приложение на закрито/на открито в реално време.
...Гейтуей означава двупосочна комуникация с IoT устройствата, като има три основни отговорности:
- Подкрепа на процесите на свързване и удостоверяване
- Преобразуване на данните, изпратени от превозното средство, в полезна информация за платформата
- Предаване на необходимите команди от платформата до превозното средство
Тази система е програмирана на JAVA и комуникира с устройствата, използвайки TCP сокети.
...Управление Транспорт VAT Consulting ви предлага своята услуга за ПЛАЩАЩИ СРЕДСТВА.
Оборудвайте камионите си с най-напредналите устройства, спестявайте време и пари по време на пътуванията си из Европа.
С най-добрите условия и свободно можете да изберете устройството за такси, което най-добре отговаря на вашите нужди, позволявайки ви да се движите свободно по всички пътища на всяка страна по ефективен и рентабилен начин: TELEPASS SAT-EU ARIANNA II, TELEPASS EU-DM03, TIS VL/PL, VIAXXES...
Запитайте информация без задължения.
... персонализирано обслужване, основано на актуална информация за състоянието на вашата процедура и незабавна комуникация {мобилен телефон} за всякакви инциденти с цел да разрешим на момента всяко неудобство. Преди да ви консултираме относно документите, които трябва да представите, в зависимост от типа на вашата виза, събираме вашия паспорт и документи, обработваме ги и в същия ден на получаване от консулството, ги изпращаме надлежно визирани с бърза куриерска услуга.
... методология, която разширява базите на данъчните обекти с по-ниски разходи за управление в сравнение с местната администрация, ако управлява без CPP. Успяваме да интегрираме цялата информация за трети лица и територия, включително Регистър, Урбанизъм, Данъчни решения и издаване на Лицензи.
Всичко това на базата на уникална информационна система. Можем да поемем пряка отговорност за инспекция...
...EVI е платформа за управление, която чрез 3D моделиране и рендериране позволява на посетителите да изследват пространството, създавайки потапяща и интерактивна преживяване. Това е ефективен инструмент, който предлага реалистични резултати, дори от разстояние. Потребителите могат да разглеждат, да взаимодействат с проекта, да получават информация, да гледат и провеждат презентации, видеоконференции и много повече с едно кликване.
Освен високото ниво на свързаност, ние прилагаме дизайна като усилвател, създавайки привлекателна среда.
... Националния модел EN ISO 22000: 2005. Подобряването на ефективността на нашите дейности (относно безопасността на храните с прилагането на системата за управление и безопасност на храните) носи множество ползи за нашата компания.
Ние се занимаваме с всички видове растителни масла: соево масло, слънчогледово масло, зехтин, царевично масло, кокосово масло, екстра върджин зехтин. Всички тези масла предлагат отлични оферти в нашата компания. Посетете нашия уебсайт за повече информация относно нашата компания.
...според информация от отдела за качество на кооперацията.
От около шест години, съоръженията на TransMiajadas бяха напълно обновени, предлагайки на кооперативистите услуги като паркинги, автомивки, бензиностанции, магазини за резервни части, зали за отдих, събиране на отпадъци и учебни класни стаи.
TransMiajadas е организирана в различни отдели като национален трафик, международен трафик, администрация, качество, управление, човешки ресурси или обслужване на клиенти.
... мода, дамска мода, детска мода, бански, активна мода, бельо, по поръчка, домашен текстил, кожа и аксесоари) * Управлениена марката (идентичност на марката, разработка на уебсайт, Lookbook, модни ревюта, събития и др.) * Фотография (фото студио на място), модна и продуктова фотография, моден стилист, прическа и грим * Шоурум, напълно оборудван...
Компания, базирана в Испания, специализирана в предлагането на всякакъв вид финансови продукти, предлагаме както заеми, така и бързи кредити, независимо дали сте в ASNEF или не. Нашата марка оперира на цялата национална територия, включително Балеарските острови, Канарските острови, Сеута и Мелиля. За повече информация, свържете се с нас както по телефона, така и чрез уебсайта.
Групо Кодеса Компакса, с.л. е водеща компания в Испания в добре диференцирани сектори:
- Производство и разпространение на метални оборудвания за управлениена индустриални отпадъци, като контейнери, компактори, станции за трансфер, производство на противопожарни врати.
Смятаме, че нашият опит в сектора може да бъде от интерес за вас.
На ваше разположение сме за всяка допълнителна информация, от която може да се нуждаете.
... за управлениена бизнес процеси (BPM) и модул за бизнес интелигентност, като едно от основните услуги, които предлагаме, са решения за електронно фактуриране. Всички тези ресурси ни позволяват да предлагаме ненадминато обслужване в дигитализацията и управлението на документи, което осигурява оптимално управлениена информацията и, следователно, оптимално управлениена бизнес процесите. Всичко това се превръща в значителна икономия на разходи за нашите клиенти, като намалява времето за реакция благодарение на автоматизацията на процесите.