... обслужваме нашите клиенти с високо качество 24 часа в денонощието, 365 дни в годината. Имаме обширен опит в услугите на кол център както за входящи, така и за изходящи обаждания, за да отговорим на различните нужди на нашите клиенти. Разполагаме с квалифициран и опитен персонал, способен да управлява както входящи, така и изходящи обаждания, имаме способността да управляваме интелигентно всякакви процеси, свързани с вашия бизнес, включително, телемаркетинг, телепродажби, дистанционно обслужване, управление на търговски възможности, анкети.
Компания, свързана с обслужването на клиенти: насрочване на срещи, телемаркетинг, анкети и проучвания, телефонни одити. Провеждане на телефонни анкети в 15 държави от ЕС.
Измерете удовлетвореността на клиентите си чрез анкети за удовлетвореност на търговските точки. Съберете тяхната обратна връзка и подобрете опита им в бизнеса си!
... изследване, широко тествани, и предлага множество допълнителни услуги, насочени към предоставяне на интегрирана консултантска услуга. Нашите основни области на специализация са проучвания на пазара за фармацевтичния сектор, за сектора на телекомуникациите, проучвания за търговски центрове и за останалата част от сектора на търговията, дистрибуцията и развлеченията, анкети за удовлетвореност и проучвания на качеството, изследвания с деца и тийнейджъри и проучвания в образователния и обучителния сектор.
... италиански, испански, английски), който е високо квалифициран и отдаден с ентусиазъм на успеха на нашите търговски кампании.
Някои от нашите услуги: входящи и изходящи кол центрове, телемаркетинг, телепродажби, обслужване на клиенти, придобиване и управление на поръчки, крос-продажби, следпродажбен сервиз, анкети за качество, събиране на дългове и др.
Не предлагаме просто услуги на кол център, а изграждаме CRM стратегии, които са в съответствие с визията на нашите Клиенти-Партньори.
Пиши ни на - jointventure@rstelemarketing.com - нашият търговски мениджър ще се свърже с теб.
... наясно с нашата отговорност и затова считаме, че прозрачността е ключов елемент в една Win-Win връзка. Нашият екип ще се погрижи да ви предостави възможността да участвате в целия процес на развитие и подбор. Нашите услуги са многобройни, за да намерите тази, която отговаря на вашите нужди: - Записване на търговски срещи - Потвърждение на присъствие на събития - Актуализиране на вашата база данни - Телемаркетинг и представяне на промоции - Увеличаване на лоялността и възстановяване на клиенти - Анкети за удовлетвореност Намалете разходите си и спестете време: обърнете се към Ibericall!
... задържане на клиенти, управление на търговски графици, анкети…) Човешки ресурси: подбор и наемане на персонал, изготвяне на ръководства… Уеб дизайн: проектираме вашия уебсайт и ви учим как да го поддържате. Графичен дизайн: проектиране на лога, корпоративна канцелария...
... разпространение или прилагане на услугата. Голямо разнообразие от услуги в Галисия за нашите клиенти: • Брошури. • Разпространение под врата. • Доставки от врата до врата. • Доставки на ръка. • Доставки на масови събития. • Разпространение на търговски точки. • Поставяне на плакати. • Анкети. • Контроли на качеството.
Статистическо консултиране
Статистически анализ на данни
Данни минно дело
Дизайн и анализ на анкети
Национални и международни телефонни анкети
Изследвания на удовлетвореността
Анкети по интернет
Консултиране на търговски посещения
Възстановяване на загубени клиенти...