...Contactel предлага цялостно и многоканално управление на контактни центрове (входящи, изходящи и универсални/смесени), BPO, CRM. Предлага CTI решения за ефективно управление на контакти и спешни случаи (CTPhone Contact Center Solutions 2.0 и CTPhone EmerGIS).
Благодарение на новите технологии, канали като социални медии, чатове и имейл, революционизираха взаимодействието между компаниите и крайните потребители. Поради това е необходимо всички бизнеси да интегрират и централизират всички тях, за да оптимизират и управляват по правилен и ефективен начин целия обем на входящите и изходящите контакти. Това е основната причина, поради която най-добрите и най-големите компании в света решават да аутсорсват все повече тези услуги, разчитайки на експерти в телекомуникациите и аутсорсинг компании като Group Novawork.
В днешната бързо променяща се среда, компаниите могат да променят своите телефонни номера, имейл адреси и дори физическо местоположение с малко предварително предупреждение. Нашето задълбочено проучване и прецизно внимание към детайлите означават, че можем да се справим с тези предизвикателства от ваше име.От 2009 г. насам внимателно събираме данни от нашите многобройни контакти в индустрията...