...В момента огромното мнозинство от документите за идентификация и контрол са стандартизирани в един единствен размер, този на кредитната карта: ЛК, SIP, картиза гориво, ловни и риболовни лицензи, кредитни карти, картизалоялност, търговски карти, картиза отстъпки, картиза паркиране и т.н. Имаме множество калъфи за тях, от простите за една единица до други, които са за няколко карти.
... използването на устойчиви и рециклируеми материали за нашите висящи етикети.
Приложения:
Картонени висящи етикети за дрехи, търговски флаери, картизалоялност или промоции, картиза благодарност, опаковки за чорапи.
... момент към нуждите на всеки клиент, ние сме специалисти в системи за идентификация RFID, PVC картиза близост, PVC карти EM4102/4200 с 125 KHz и голямо разнообразие от референции на този пазар. Пластикови картизалоялност на клиенти, PVC карта за подарък или клиентска карта. Карта за портфейл, Бонус-бус, Бензиностанции, карта за отстъпка. PVC картиза фитнес зали, клубове и спортни събития, басейни...
... малки и големи количества. Освен дигитален и офсетен печат, в ESMAP предлагаме също ситопечат и лазерно гравиране на всякакви продукти. От линията 1988ideas консултираме относно промоционални артикули за събития и рекламни материали и мърчандайзинг, които клиентът изисква, с голямо разнообразие от опции за персонализиране. Предлагаме голямо разнообразие от картизалоялност. За спокойствието на чуждестранните клиенти, те могат да се свържат с ESMAP и на английски и френски език по телефон, имейл, Skype или чрез социални мрежи.
Разработка на мобилни приложения, предлагаме решения за бизнес мобилност за iPhone, Android, BlackBerry и Windows Mobile. Разработка на персонализирани уеб приложения и уеб дизайн. Цялостно управление на Passbook за вашата компания. Създаваме, управляваме и внедряваме системата Passbook на Apple, билети за вашите събития, членски карти, купони за отстъпка, подаръчни карти, програми залоялност, бордни карти, ... Персонализирано програмиране на NFC тагове.
...програми залоялност, резервации, социални мрежи, билети и т.н.
Външни като: доход, преброяване, кадастър, трафик, климат, новини и т.н.
Други: разпознаване на лица, топлинни карти на магазина и т.н.
Автоматизирани интелигентни действия:
Чрез кръстосване на събраните данни се създават персонализирани действия за клиента по автоматизиран начин. Например:
Установяване на предсказуеми кампании (пол...