... клиентски обекти или че клиенти, подизпълнители и субподизпълнители могат да влязат в твоята. От 2006 година работим за подобряване на производителността и оптимизиране на процесите в компаниите. Предлагаме адаптивен CAE софтуер, който покрива нуждите на всякакъв вид организация, когато стандартните приложения и системи не са достатъчни. Освен това ти предоставяме възможността за аутсорсинг, оставяйки това документално управление в ръцете на нашите специалисти с над десет години опит. Забрави за ръчната работа и спечели време и производителност. Запитай за информация!
Labgroup е люксембургска компания, която предлага решения за управление и архивиране на информация за предприятия и организации от всички сектори. От 1977 г. Labgroup се стреми да подпомага своите клиенти в усилията им за дематериализация, като предлага услуги и решения, адаптирани за електронно управлениена данни. Асортиментът от услуги на Labgroup включва цифровизация на хартиени документи...
... в момента е ECM, Enterprise Content Management, холистичен подход към документи, информация и материали, който позволява управление, архивиране и споделяне на всяко бизнес съдържание без никакви затруднения. Тя е особено полезна за осигуряване на достъп до всички данни по всяко време, без да се налага да се преминава през хартиени документи, които заемат пространство, трудно се репликират и лесно...
... фалшив. Но всички тайни характеристики на реалната лична карта и шофьорската книжка ще бъдат дублирани и отпечатани на фалшивия екземпляр. Затова винаги съветваме нашите клиенти да ни позволят да им произведем реални документи, ако искат законно да използват документа. Ние сме най-добрите производители на качествени реални паспорти, купете реална лична карта, купете реална шофьорска книжка, купете...
...разполагаме с следните сертификати:
Управлениена качеството ISO 9001.
Управлениена околната среда ISO 14001.
Добри практики при унищожаване на данни UNE15713.
Аудитирано съгласно R.LOPD 1720/2007, Защита на данните.
Регистрирани файлове в Испанската агенция за защита на данните.
Предоставяме услуги на национално ниво, като имаме две основни офиса в Мадрид и Барселона. Свържете се с нас без задължение, ще ви се обадим и ще извършим проучване на вашите нужди с цел да се адаптираме към най-подходящото третиране надокументацията за вашите нужди.
...Кустодия & Архивиране на документи е основана през септември 1994 г. като испанска компания, специализирана в оптимизацията на производствените ресурси чрез вътрешно управлениенадокументацията в реално време. Създавайки дивизия LSF (LOCKED SUSPENDED FILING), като услуга за съхранение, дигитализация, доставка и унищожаване. В рамките на параметрите на тази услуга трябва да се подчертаят...
Решения за управлениена документи и дигитализация за компании - TBS Telecon Business Solutions е част от Група Телекон, специализирана в управлението на документи, с над 30 години опит, предоставяйки бизнес решения, насочени към подобряване на ефективността, конкурентоспособността и рентабилността на нашите клиенти. Предоставяме консултации, инсталация и конфигурация на софтуер за дигитализация на документи, а също така реализираме проекти за електронно фактуриране, стремейки се да автоматизираме задачи и да подобрим времето за реакция.
... за управлениена бизнес процеси (BPM) и модул за бизнес интелигентност, като едно от основните услуги, които предлагаме, са решения за електронно фактуриране. Всички тези ресурси ни позволяват да предлагаме ненадминато обслужване в дигитализацията и управлението на документи, което осигурява оптимално управлениена информацията и, следователно, оптимално управлениена бизнес процесите. Всичко това се превръща в значителна икономия на разходи за нашите клиенти, като намалява времето за реакция благодарение на автоматизацията на процесите.
...предоставяйки решения, които подобряват ефективността, конкурентоспособността и рентабилността на клиентите си. Тази мисия се преследва чрез портфолио от решения, което обхваща управлениена съдържание, уеб решения, обединена комуникация, услуги за печат и следпродажбено обслужване на всяко решение, инсталирано от Телекон. Действията се извършват винаги с критерии за устойчивост и рентабилност и са насочени към генериране на стойност както за клиентите, така и за техните служители, предлагайки пространство, в което те могат да растат личностно и професионално.
...При сделки по сливания и придобивания (M&A) ви е нужен виртуален данни стая, която опростява всяка фаза на транзакцията: както обмена на конфиденциална информация, така и сътрудничеството с други участници, както и целия процес от подготовка до завършване. Оптимизирайте управлението и обмена на конфиденциални документи и запазете прегледа чрез индивидуални табла за управление. Те ще ви държат и вашите екипи по корпоративно развитие в крак с текущите транзакции.
...ИТ консултиране и управлениена ИТ проекти
- Анализ, концепция, инсталация и разширение на ИТ системи
- Цифровизация на хартия (разпознаване на текст / OCR) и сканиране
- Автоматизирани работни процеси (workflow)
- Управлениена документи, портал софтуер и социален интранет
- Интернет, интранет и екстранет решения.
Цифровизация на хартия: За да имате централизирано хранилище и да не търсите...
Dataorg предлага инструменти за анализ науправлениена архиви, като нормализация с сравнение на сходство, способна да извършва сравнения с изключителна прецизност върху архиви с малки и големи размери и в какъвто и да е формат и DBMS. Нашият алгоритъм, който може да бъде персонализиран, успява да извършва проверки на имена, адреси, кодове, артикули, идентифицирайки подобни или дублирани записи.
... осигурява лесна цифровизация и архивиране на вашите бизнес процеси. Fido предлага решения за обработка на входяща поща, особено за обработка на входящи фактури и управлениена работни потоци. ECM софтуерът на M-files ви позволява цифрово управлениена договори, управлениена имейли и цифрови досиета. Интерфейсите на управлението на документи с SAP и Navision, както и конекторите към CRM софтуер...
... пощенски разпращания.
Транзакционен печат.
Брошури, ръководства, канцеларски материали.
Малък и голям формат.
Управлениена документите
Цифровизиране на архиви.
Обработка на отговори.
Цифрова обработка на поща.
Обработка на фактури.
Аутсорсинг на бизнес процеси.
Ariës е експерт в управлението на документи от 1981 г. и голямото успех на системите на Ariës винаги е било основано на голямото внимание, което винаги сме отделяли на организацията на документите и на ефективността, с която се използват документите. От повече от 5 години се фокусираме и върху цифровото управлениена документи и нашият дългогодишен опит сега е обединен в нашия пакет ADDOS...
Iron Mountain помага на компании по целия свят да намалят разходите и рисковете, свързани с защитата и съхранението на информацията. Ние предлагаме цялостни услуги за управлениена документи (включително електронно управлениена документи (ЕУД)), защита на данни и унищожаване на информация. Нашият опит ни позволява да се справяме с проблемите, свързани със сложната информация, включително увеличаването на разходите за съхранение, съдебните спорове, правната и регулаторната съответствие, както и възстановяването след бедствия.
... отдаден местен екип за управлениена акаунти, така и от първокласната поддръжка на Xerox като доставчик на услуги. Ние предлагаме най-добрите продукти и решения на пазара, на много конкурентни цени, но не правим компромиси с качеството на услугата, която нашите клиенти заслужават. Ако имате въпроси относно технологиите и решенията на Xerox, не се колебайте да се свържете с нас. Запишете си среща още днес!, с радост ще ви изслушаме #печата #сканиране #афас #онедрайв #шерпойнт #работен поток #мкб #xbc #xerox #майкрософт #спестяване на разходи #сигурност #мпс #предприемачество #о365 #сигурност...
Евро Архив е основан през 1998 г. като съвременен професионален център за управлениена документи за съхранение и управлениена архиви, данни и сканиране. За да държи целия процес науправлениена документи в едни ръце, Евро Архив предлага и различни поддържащи услуги като микрофилмиране, управлениена пощенски стаи, консултации, архивни материали и унищожаване на архиви, както и собствена...
...GewerbeAnmeldung.com създава за теб всички формуляри, от които се нуждаеш за основаване на фирма. В общия пакет получаваш над 10 страници попълнени документи, които улесняват старта на твоята самостоятелна дейност. Особено фрийлансъри често питат Оливер Корпила как точно става с данъчния регистрационен формуляр, който, между другото, трябва да попълнят и всички останали основатели на фирми. Clever Marketing GmbH стартира проекта през 2019 г. с управителя си Оливер Корпила. Бързо много клиенти започнаха да използват тази услуга и да се възползват от попълнените документи от властите.
... на оптимална защита на вашите бизнес данни.
Нашият екип от експерти по офис решения разбира вашите бизнес предизвикателства.
Искаме да ви запознаем с някои важни решения, които вече сме приложили и разбира се можем да предоставим на вас. Надяваме се, че тази информация ще бъде вдъхновение за вас да продължите разговора с нас.
...отметки, уики, форум, анкети и др. ContactOffice позволява сътрудничество в групи с колеги, клиенти и дори членове на семейството и споделяне на данни по сложен начин. Приложението може да бъде достъпвано от смартфони чрез браузър или чрез синхронизация на имейли, контакти и календар с родните приложения на телефоните. Този пакет е наличен в режим SaaS (софтуер като услуга) и в режим лиценз.
... застрахователни компании, за социалния и здравния сектор, за автомобилната и транспортната индустрия, както и за предприятия от обществено значение.
Клиентите дигитализират входящи фактури, договори, искове, препратена кореспонденция, пазарни проучвания, медицински досиета и се възползват от възвръщаемост на инвестицията в проекта между 30 и 70%.
... цифрово съдържание на всеки канал и екран. Професионални продукти за бизнеса: Adobe Marketing Cloud, Digital Publishing Suite, Решения за цифрови медии, продуктова линия Adobe Media Server... Инструменти за професионални разработчици: CRX платформа за съдържание, Flash® среди...
GRUPO GITDOC е водеща компания, специализирана в приложенията на новите технологии в сектора на Документалните услуги, с дълбока ангажираност към постигането на отлично качество. Присъства на пазара от 1990 година. Нашата дейност обхваща всички услуги в информационния сектор, свързани с управлението и обработката на документация: Управлениена архиви, Цифровизация на архиви, Съхранение на архиви, Управлениена документи и Автоматизация на процеси.
...Системата DMS може да допринесе за увеличаване на печалбите на компанията. Това се случва, защото времето, което предприятието спечели при събиране надокументацията, може след това да бъде използвано за изпълнение на допълнителни поръчки или обслужване на по-голям брой клиенти.