...Комплект от 3 многофункционални гъбеникърпи, 100% памук, гъба 300 г/м².
Тази гъбена кърпа е подходяща за използване като кърпа за съдове, моп, в гаража или в колата.
Размери: 50 x 75 см...
...Открийте нашата гама от банни текстили: хавлии, банни кърпи, кърпи за гости, кърпи за лице, ....
Свържете се с нас за всякакви оферти или запитвания по телефон/WhatsApp на +32 485 96 19 86 или по имейл: rehmanbxl@gmail.com...
...Търсите памучни кухненски кърпи? Предлагаме ви нашите артикули, изработени от многоцветна гъба. Тези кухненски кърпи са многофункционални - за подсушаване на съдове, за почистване с моп, за почистване на автомобила или за почистване на гаража.
100% памук
Гъба 300гр/м2
Завършени размери 50x80см
Професионална гама
Цената е намалена при покупка на 6 комплекта от 2, т.е. 12 броя (второто изображение е видимо под основната снимка)
Произведено в ЕС, стандарт Oeko Tex. Пране в машина на 60°C, и 90°C при необходимост.
UGS:CLA32...
...Екологичните гъбести кърпи могат да се перат на 60°C. Те са изключително издръжливи и без власинки и могат да се използват навсякъде в дома.
Дозировка
Биодеградируеми и 100% разлагаеми според теста на EMPA.
70% целулоза
30% памук
Налични в: 2 бр.
DML е компания в пълен растеж, която вече десетилетия е активна в сектора на медицинските текстили. DML предлага всички текстилни артикули, вариращи от работно облекло и пациентски ризи до завивки и покривки. DML предлага, между другото: луксозно спално бельо, протектори за матраци, калъфки, плоски чаршафи, завивки, възглавници, работно облекло, пациентски ризи, гъбеникърпи, ръкавици за баня, кухненски текстил, биберони, покривки и още.
Основно ангажирани в производството на текстилни мопове, инструменти за почистване на дома и също така водещ доставчик на дървени мопове, моп продукти и гъбеникърпи.
... потребители, особено в текстилния износ, производството на подаръци, гъби стриди и преработени гъбени продукти, надхвърляйки годишните ни цели. След като постигнем поставената цел, планираме да създадем регионални и национални дистрибутори, за да споделим стойността на марката с тях, което е част от нашите дългосрочни цели.