... управлениена предприятието и осигурява оптимални условия на труд за служителите.
В края на 2011 година в административните помещения е въведено безхартиено обработване на поръчките и архивиране. Това е създало повече пространство в административните помещения, за да се осигури място за постоянно нарастващия брой служители. Освен това безхартиеното архивиране спестява време.
Закупуването на...
... комбинира всички предимства на средно голяма компания на около 4,000 квадратни метра оперативно пространство. Ние винаги сме близо до нашите клиенти и осигуряваме бърза и целенасочена комуникация с тях чрез кратки вътрешни канали и небюрократични координационни процеси. За тях правим всичко възможно, за да насърчим техния успех и по този начин и нашия. Нашият подход на производство, контролирано от служителите, ни позволява да изпълняваме дори краткосрочни срокове за доставка, ако е необходимо, а нашето обслужване на клиенти бързо е на място лично в региона DACH.
...включително системи за обработка на данни. Непрекъснатият вход от клиентите помага за подобряване на процесите, както и за генериране на иновации, ориентирани към пазара.
BITZER предоставя одобрена система за управлениена качеството. Като сертифициран производител, BITZER е упълномощен да извършва оценки за съответствие, известни преди като първоначални калибрации, в съответствие с Регламент на ЕС 2014...
... компанията поема смели инвестиционни пътища в бъдещето и осигурява бъдещето на компанията с сериозна, ориентирана към печалба фирмена политика.
Нашият основен бизнес:
SMD автоматизирани устройства за монтаж от Samsung Hanwha Techwin
SMD инспекционни системи SPI Prereflow, Postreflow AOI, AXI от TRI
SMD парни инсталации Batch и Inline от IBL
Сплави от Senju Metal
Интегрираме от нашите партньори:
Управлениена платки, шаблонни принтери, лазерни маркиращи системи,
Рефлоу системи...
... управлението на отпадъците и опазването на околната среда.
Основана през 1965 г. като услуга за събиране на отработено масло, групата KSR днес разполага с най-съвременни технологии за управление и рециклиране на специални отпадъци. На нашето местоположение в Северен Рейн-Вестфалия в Сонсбек, нашите отлично обучени и квалифицирани служители полагат всички усилия, за да рециклират отпадъците и остатъчните...
... еволюционно управлениена качеството.
Нашите ценности
1. ГЪВКАВОСТ: Приспособяване и развитие спрямо променящите се условия
Под гъвкавост разбираме способността да се адаптираме към новите обстоятелства и да ги приемем като възможност за развитие. Ние анализираме настоящето, за да сме готови за бъдещето. Да бъдем гъвкави за нас означава да реагираме на днешните нужди на нашите клиенти, но и да...
... управлениена кабели.
Свързваща техника.
динамично
Mueller Building Automation AG, накратко MBA, е млада динамична компания със седалище в Айзенах. С лесни и оптимално проектирани процеси, добре обмислена логистика, местни складове и висока наличност, ние сме в състояние бързо и гъвкаво да отговорим на вашите очаквания.
компетентно
Компанията е млада - служителите разполагат с дългогодишен...
Икономиката на Германия е белязана от силен среден бизнес и sta Group с удоволствие е част от него.
Разгледайте нашата корпоративна култура на тези страници. Разбира се, продуктите на нашите фирмени направления „Шумозащита“ и „Системи за помещения“ са в центъра на нашата дейност. Като семейна компания, ценности като свързаност с региона и служителите, както и устойчивото управлениена нашите...
... съотношение цена-качество се свързват с стремежа да допринесем максимално за опазването на околната среда. За оптимално сътрудничество с клиенти и доставчици, Industrieservice Speyer GmbH залага не само на клиентски ориентирана корпоративна култура, но и на осигуряване на качеството в съответствие с DIN EN ISO 9001. С непрекъснато развиваща се система за управлениена качеството, ние вече десет години се грижим нашите продукти и услуги винаги да отговарят на високите изисквания на нашите клиенти.
... изискване.
Zeller+Gmelin е сертифицирана по DIN EN ISO 9001:2015
(Управлениена качеството) и DIN EN ISO 14001:2015
(Управлениена околната среда).
Zeller+Gmelin е многократно награждавана с отличителния знак „TOP 100“, с който се оценява успехът на иновациите на пазара, на базата на четирите области на управлението на иновациите; иновационни процеси и организация, иновационен климат, иновационен маркетинг и иновационно-насърчаващо
висше ръководство.
Добре сме подготвени за изискванията на бъдещето, с правилните идеи и силен потенциал за изпълнение.
... различните нужди на малки и големи компании.
Отчитане на проекти и производителност
Нашето гъвкаво отчитане на проекти и производителност носи прозрачност и прегледност в регистрираните часове и улеснява ефективния контрол на разходите.
Планиране на услуги и смени
Планирайте използването на вашите екипи за предстоящите седмици и месеци за изискваните присъствени часове и места на работа. Служителите...
... техника с цифрово обслужване и адаптиране на интелигентното управление към новите изисквания.
И ние ви предоставяме реалните данни за потребление за вашия енергиен и CO2 баланс.
Индустриални компании и логистични имоти постигат отлични резултати в намаляване на разходите за енергия и удовлетвореност наслужителите.
Използваме изключително модулно изградена LED техника, която е дълготрайна и може да...
... обслужване, което гарантира бърза доставка на резервни части.
Управлението на качеството е съществена част от Colged. Colged е сертифициран по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004. От 1999 г. прилагаме "Общо управлениена качеството", организационен модел, разработен в Съединените щати, който се прилага от всички водещи световни компании и за първи път е практикуван от Toyota. Той се основава на участието на...
...Дългогодишният опит и многостранното експертно знание наслужителите, както и най-съвременната обработваща техника, гарантират кратки срокове на обработка и висок стандарт на качество. Чрез тясно сътрудничество с избрани партньори, VPD GmbH предлага на своите клиенти решения на проблеми от едно място. По този начин компанията се е превърнала в мощен партньор за производствени предприятия с различен...
... много години. Те знаят, както и много институти от изследванията и обучението, че разбираме техните изисквания, разработваме иновационни решения и ги реализираме с най-висока грижа и прецизност.
HAKU GmbH е основана през 1993 г. в Аахен; от 1997 г. новото местоположение в Алсдорф предлага достатъчно място за разширения. Производствената площ и броят наслужителите нарастват непрекъснато оттогава...
... на системата за контрол на качеството с най-съвременни измервателни машини.
2011 Внедряване на система за управлениена производствените процеси (MDE/BDE).
2015 50-годишен юбилей на компанията, разширение на предприятието с 1000 м² до общо 2700 м², увеличаване на машинния парк, инсталиране на система за възстановяване на топлина, с Саша и Тимо Аубер следващото поколение е готово.
... гласова комуникация и интегрира всички предимства на класическото радио при изгодни условия. Решението Push-To-Talk TASSTA за смартфони, компютри и таблети позволява на потребителите групови, индивидуални и приоритетни повиквания, предаване на съобщения с трансфер на данни, запис на глас, NFC, функция за безопасност, дистанционни функции, управлениена поръчки, GPS и вътрешно местоположение и много други. Софтуерът TASSTA е иновативен и се развива ежедневно в съответствие с настоящите и бъдещите технологии. SIMPLY PROFESSIONAL...
... съответните служители, както и чрез уважителното отношение помежду ни.
Ние сме формулирали съзнателното управлениена ресурсите в нашите принципи, тъй като ги считаме за основополагающи и отговорното им използване в бъдеще гарантира икономическа работа, вземаща предвид всички аспекти.
Като семейна компания, ние съзнателно поемаме социална отговорност. Важни за нас са отговорното отношение към...
... нашите решения служат за "защита" от инфекция с COVID-19 и "профилактика", като предварително укрепваме имунната система.
Нашата цел е да предложим наслужителите възможности за тестове, за да засилим сигурността и доверието в работното място. Ние предлагаме ефективни решения за защита наслужителите от COVID-19, за да осигурим безопасно и бързо завръщане в работния ритъм на новата нормалност...
... доставка
- Сертификация на нашата заваръчна работилница, производствения контрол на завода и нашето управлениена качеството
- Висока квалификация наслужителите, заварчици с опит
- Модерни машини и работна среда...
... за почистването и деконтаминацията на чисти помещения.
Освен това, всички служители получават специално обучение, както и редовни допълнителни обучения „Почистване и дезинфекция на чисти стаи“.
Благодарение на този подход, нашите служители са високо квалифицирани и аз гарантирам най-високо качество в чистата стая.
Никога не наричайте просто „ПОЧИСТВАЩ ПЕРСОНАЛ“ служителитена МИКРОКЛИЙН. Ние ги наричаме с право „ЕКСПЕРТИ ПО ДЕКОНТАМИНАЦИЯ“.
Ваш, Тимо Спек | Изпълнителен директор...
... бюрокрация в община Зигсдорф в новата индустриална зона на Гастагер Фелд. Планирахме модерна, светла сграда с южно изложение и приятна атмосфера за служителите. Особено важни за нас бяха външните работни места. Така всеки служител може да работи с лаптопа си на терасата или на просторния балкон на първия етаж.
Строителството започна след предимно собствено планиране в средата на септември 2014 г...
...допринасят за здравната защита наслужителите.
Широкият спектър от приложения на PIONIER системите и прахосмукачките в областите на хранителната промишленост, стоманодобив, автомобилостроене, минна промишленост, строителство, химическа промишленост, стъкларство или целулозно-хартиена промишленост ежедневно изисква индивидуално инженерство и прецизно производство от PIONIER Absaugtechnik GmbH.
Не на последно място предлагаме национално обслужване на клиенти и консултации на място. Специалистите на PIONIER се грижат за вашето удовлетворение и за повече чистота на работното място!
... като партньорство с клиента. Служителитена компанията редовно преминават вътрешно и външно обучение. Техническото оборудване на компанията отговаря на най-съвременните изисквания.
Ако и вие често мислите за активна защита на околната среда и имате нужда от помощ за правилното и екологично управлениена отпадъците, то ние сме правилните партньори за вас! Екипът на AWE Umweltservice GmbH с нетърпение очаква да ви подкрепи чрез активна защита на околната среда.
... разходите и дълготрайност, и в случай на ремонт да се осигури бърза смяна. След много разговори с клиенти, продължителни проверки от над 2 години, проверка от DEKRA и оценка от BG, можем да ви предложим от 2016 г. 10 нови контейнерни модула, които генерират висока добавена стойност за всеки оператор по управлениена отпадъците.
През 1999 г. беше изградена собствена продукция в Полша, за да се завладее най-големият европейски пазар с 106 производители на контейнери като доставчик и да се постигне по-добро качество и гъвкавост за немския пазар. До днес броят наслужителите се увеличи.
Първото впечатление е важно. Компетентният персонал е половината от успеха на успешното участие на изложение, събитие или промоционална акция. Когато става въпрос за добри отношения с клиента, служителитена дрезденската агенция за промоции, хостеси на изложения и управлениена събития Blaumond GmbH са на разположение. Учтиви, убедителни и с добро усещане за своята аудитория, те се грижат компанията да блести и събитието да бъде успешно.
... се произвеждат в Европа и са валидирани от един от водещите европейски производители на автомобили, групата PSA. Платформата Axofleet предлага на отговорниците за флота уникален инструмент за управление и вземане на решения, за да намалят оперативните разходи на флота. Благодарение на AXOFLEET, служителите разполагат с постоянно поддържани превозни средства и намаляват документационната си работа...
... цифровизацията и Индустрия 4.0. Тя придружава клиентските компании от началното определяне на специфичните нужди до успешното им реализиране. Помага при внедряването на нов софтуер, оптимизиран специално за клиента, и при необходимост обучава служителите за неговото приложение.
... услуги:
- Наемане на работници: Предоставяне на специалисти и помощен персонал на компании на временно основание, за да се покрият оперативни върхове или да се подкрепят специфични проекти.
- Подбор на персонал: Директно наемане и посредничество на кандидати за постоянни позиции в клиентски компании.
- HR решения: Подкрепа при оптимизация на процесите по управлениена персонала, консултации по HR...
... служителите (EAP - Employee Assistance Program) и семейният сервис. Други области на консултиране включват развитие на екипи, управлениена промяната и здравно коучинг. Академията Фюрстенберг предлага като сертифицирано учебно заведение обширна програма за обучение и квалификация за ръководители и служители. Регионални офиси на Института Фюрстенберг има в Берлин, Хамбург, Мюнхен, Кьолн, Франкфурт, Щутгарт, Дюселдорф, Хановер, Мюнстер, както и в Австрия и Швейцария.