...++, Forecheck може да изпълнява задачи изключително бързо. Времето и ефективността за анализен софтуер като Forecheck са изключително важни. Forecheck съдържа уникални технологии и високо ефективни алгоритми с решаващи предимства: - До 1,000 и повече паралелни заявки - Хибридна архитектура на паметта за високо ефективен анализ на данни - Анализира повече от 100 страници паралелно с многопроцесорен...
...Ние предлагаме бързо и сигурно транспортно решение за вашите критични и чувствителни товари. Спестяваме на нашите клиенти време и високи разходи.
- ON BOARD-HAND CARRY SERVICE
- NEXT FLIGHT OUT
- AIRCRAFT ON GROUND
- CARGO CHARTER SERVICE
- IMPORT & EXPORT OF RECORD
- ЗАЯВКИ ЗА МИТНИЧЕСКИ ПРОЦЕДУРИ
Нашият екип разполага с отлични международни контакти, както и с над 15 години опит в областта на...
... преводач. Ние се специализираме в различни области, като енергетика и околна среда, търговски преводи, юридически преводи, медицински преводи, технически преводи и др. Ние също така поемаме вашите заявки за заверени преводи. Освен преводаческите услуги, ние предлагаме и услуги по интерпретация за вашите конференции или семинари. Не се колебайте да се свържете с нас за безплатна оферта.
Патентен адвокат с лиценз пред Германското патентно и търговско ведомство и упълномощен да представлява пред Австрийското патентно ведомство (ÖPAT).
- Изготвяне на патентни заявки, водене на процедури по проверка,
- Проучвания за състоянието на техниката, оценка на изобретението след подаване на уведомление за изобретение,
- Становища по закона за изобретенията на работниците, процедури за...
...приемане на поръчки/заявки; активни телефонни продажби; Help Desk; аутсорсинг в зависимост от капацитета; обработка на отговори; квалификация на адреси; привличане на нови клиенти; уговорка на срещи; активиране на стари клиенти; пълно аутсорсинг; аутсорсинг в зависимост от времето; аутсорсинг на фронт-офис; аутсорсинг, ориентиран към задачи.
...медицинската и задвижващата техника, както и на много други сектори.
Над 450 патентни заявки и идеи направиха Тюрк+Хилингер световен лидер в иновациите в индустрията на нагревателните елементи.
Мотивирани и квалифицирани служители гарантират, че Тюрк+Хилингер вече повече от 50 години е синоним на иновации, компетентност и надеждност.
Свържете се с нас и ни споделете вашите изисквания.
Очакваме с нетърпение.
... склад както за суровини, така и за готови продукти е предпоставка за нашата висока готовност за доставка и кратко време за реакция дори на специални заявки. Доставяме нашите продукти в цяла Европа и в избрани извъневропейски държави. Нашите продукти включват бетонни свързващи телове (обикновени, двойни, усукани), пробивни устройства, телени щифтове, стойки за етикети, ролки за свързваща тел, както и отгорени, поцинковани, покрити с PVC телове и неръждаеми телове с диаметри от 1,0 мм до 6,0 мм в бали от 1,0 кг до 80 кг.
Независимо дали става въпрос за директна доставка или нощна доставка, ние обработваме всички куриерски заявки бързо и на достъпни цени. Очакваме вашите поръчки!
EMEC-Prototyping разработва иновационни продукти и тестови станции от 2010 г., включително за електрически велосипеди, електрически скутери, електрически инструменти, асансьори и медицинска и хранителна техника. Нашият фокус е върху всички електромеханични аспекти на разработката на продукти с придружаващото качество на осигуряване. Ние придружаваме иновациите на нашите клиенти от концепцията до серийното производство. Многобройните патентни заявки и награди показват качеството на нашата работа.
... задачи, Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Управление на имейли; Факс услуги; Управление на потенциални клиенти; Възстановяване на клиенти; Развитие на клиенти. Defacto call center GmbH е...
Агенция, специализирана в областите на услугите телефонни продажби, гореща линия, телефонно обучение, привличане на клиенти, обслужване на клиенти, приемане на поръчки и заявки, събиране на дългове и пощенски услуги.
Компанията предоставя на своите клиенти програма за търсене на данни. Това позволява на клиентите да търсят по-големи обеми данни дори с комплексни заявки.
Интегрирани услуги за най-сложните транспортни и логистични заявки. 24-часов автомобилен транспорт. 4PL доставчик на услуги. Повече от 17 години опит в Европа. Локации в Германия, Чехия, Унгария, Румъния и Сърбия. Можем да предложим широк спектър от услуги, от прости транспортни услуги до сложни логистични и складови услуги.
Обслужване на кол център; Обслужване на клиенти; Квалификация на адреси; Приемане на поръчки; Приемане на заявки; Уговаряне на срещи; Управление на оплаквания; Кореспонденционни услуги; Пощенски услуги; Разработка на софтуер; IT поддръжка; Помощен център за потребители; Застрахователни услуги; Цифровизация на документи; Аутсорсинг, индивидуална разработка на софтуер под Windows, разработка на бази данни, 24-часов кол център, туристическа информация по телефон и писмено...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Аутсорсинг на фронт офис; Приемане на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Свързване с факс; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Времево зависим аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Задачно ориентиран аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл;...
Бизнес консултиране. Подкрепа за консултиране. Контрол, бизнес планове за кредитни заявки, маркетингова стратегия и изпълнение на предложения за подобрение.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Насрочване на срещи; Активиране на стари клиенти; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Дайлер;... ...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Прием на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис;... Генериране на потенциални клиенти; Телемаркетинг; Телепродажби; Входящи; Изходящи; Кол център; Кол-център; Консултиране; Обучение; Продажби;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
... навреме. Заделяме, тровалираме и бластираме. Винаги актуални с вашите поръчки и заявки. Отваряме нашите "врати" и ви предлагаме достъп 24 часа в денонощието до нашата SAP система. Там ще научите всичко за текущото състояние на производството и доставките на вашите поръчки. CNC аутсорсинг; CNC цялостна обработка; CNC струговане; CNC фрезоване; Струговане, фрезоване, пробиване; Заделяме, фрезоваме; Резба; Обработка на повърхности; Валцуване на листове до дебелина 50 мм; Производство на пръстени от стоманени пръти.
...Бизнес модел: електронен бизнес, кол център, логистика, дистрибуция и маркетинг. По-конкретно: гореща линия/сервизен телефон; техническа сервизна линия; приемане на поръчки/заявки; помощен център; аутсорсинг в зависимост от капацитета; приемане на поръчки в цяла Европа; приемане на поръчки в близката околност; приемане на поръчки в рамките на Бавария; факс свързване; софтуер за кол център...