... понякога голяма промяна в идентичността. И всеки ден трябва да си поставим за задача утрешната идентичност да бъде по-добра от днешната. Когато се радваш на утрешната идентичност, доверяваш се на днешната и работиш за нея, тя може да бъде много по-добра в други ден. Дори по-добра, отколкото можеш да си представиш днес. Ние виждаме нашата задача в представянето на тези идентичности, в изнасянето им навън и в подпомагането да бъдем утре още по-добри. Убедителност чрез автентичност и емоции.
...Sympalog е доставчик на експертни знания и технологии за създаване на интелигентни решения в областите на гласовото самообслужване и анализ на речта. Награждаваните системи квалифицират обаждания, автоматично обработват стандартни запитвания и класифицират телефонни разговори на базата на характеристики като ключови думи, емоции или теми. Технология за реч, телефонна/аудио платформа, разпознаване на реч, мениджър на диалози, синтез на реч, речева платформа, управление на реч, запис на реч, CTI, IVR...