...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
Системи за гласово управление за ТК и ИТ; VoiceDirector Personal; Гласово управлявано управление на контакти; Свързване, изпращане на имейли и информация за контакти чрез глас от всяко телефонно устройство, VoiceDirector Operator; Гласово управлявана телефонна централа с напълно автоматизирано гласово приемане на обаждания и свързване; VoiceDirector Personal е централизирана система с възможности...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; ACD система;...