Консултации за управление на промяната, управление на множество проекти, управление на програми, корпоративно предвиждане, управление на иновации, ключовипоказатели, управление на кризи, културна промяна, дизайн на бъдещето.
Данни-базирано онлайн маркетинг, основано на измервания, ключовипоказатели и факти. Систематични и ефективни мерки с цел директен растеж на компанията. Ориентирано към резултати, прозрачно и устойчиво. Често онлайн маркетингът се възприема като креативен занаят. Това създава впечатление, че резултатите не могат да бъдат измерени, процесите не могат да бъдат автоматизирани и зад него стои повече...
... лабораторията, който е награден от Федералното министерство на икономиката. Темите обхващат целия спектър от предизвикателства пред съвременната лаборатория. Примери са Lean в лабораторията, въвеждане на ключовипоказатели, оптимално проектиране на лабораторни разпределения за нови и преустройства („Lean Lab Design“), планиране на лаборатории, автоматизация и цифровизация, лабораторно бенчмаркинг...
...бизнес случай; управление на процеси; управленски процеси; управленски процеси; управление на представянето; портфолио; контролинг; лидерство; управление на спечелената стойност; ключовипоказатели; бизнес случай; обучение на открито; електронно обучение; иновации; анализ на спечелената стойност; измерване на представянето; коучинг; управление на програми...
... обучение по безопасност на шофиране за компании. Благодарение на финансирането от ЕС, семинарите са изключително достъпни. Всеки има възможност активно да се намеси в дейността на моделната компания, да променя процеси или ключовипоказатели и да усети ефекта. Лекторите представят своите знания, придобити в големи компании, по ясен и подходящ за малки и средни предприятия начин. В самата компания процесите се анализират професионално, разработва се т.нар. корпоративна карта, която след това може да бъде използвана за оптимизация в компанията.
Бизнес консултиране, анализ на процесите, персонализиране на софтуера, подобряване на възможностите за оценка - избор на ключовипоказатели, създаване на отчети, анализи на отклонения, контрамерки...