Свързване като телефонна централа или просто записване на обаждания.
Вашите предимства в преглед:
Особено дълги сервизни часове
Също така се покриват периферни и специални часове, по избор 24/7-сервиз
Секундно точно отчитане, прозрачност на разходите
Продуктивна и непрекъсната работа
Облекчаване на вашата компания в натоварени периоди, като заместител при отпуск или болест
Подкрепа като преддвери...
Семинари, обучение, продължаващо образование. Обучениепотелефоннакомуникация, обучениепокомуникация, семинари за рецепция и прием, език на тялото и глас, обучениепо кореспонденция, семинари по риторика, обучениепо продажби.
...Комуникационни услуги; Консултации и решения; Консултации по сигурност; Други обучителни услуги; Телекомуникации; Програми за криптиране на данни; CTI Компютърно-телефонна интеграция; Безжична предаване на данни; Дата комуникация; Системи за предаване на данни с оптични влакна; Софтуер за мрежи; VPN решения; Свързани комуникационни системи; ИТ системи за логистика и транспорт; Защитни стени...
Офис услуги, оптимизация на всички бизнес процеси, обучениепо MS Office, SAP Business One, обучениепо продажби, правилна телефоннакомуникация, курс по компютри за всеки...