... университетски партньори.
promeos® поема своята социална отговорност. От основаването си компанията се ангажира в най-различни области, като съвместимостта между семейния и професионалния живот, подкрепата на академичната младеж и специалисти от чужбина.
...
ИЗСЛЕДВАНЕ
Стратегия за високи технологии и иновации
Научната система
Научна младеж
Здраве
Околна среда и климат
Преход към енергийна ефективност и устойчиво икономическо развитие
Бъдещето на труда
Цифрова икономика и общество
Сигурен живот
Хуманитарни и социални науки
Природни науки...
Маркетингова агенция, която реализира иновативни мобилни маркетингови кампании в областите спорт, младеж, финанси и недвижими имоти чрез SMS и MMS. Мобилни плащания и управление на мобилно съдържание.
От концепция до предпечатна подготовка, ние владеем всичко, свързано с текст, изображение и графика. Основни целеви групи са млади хора на възраст между 15 и 45 години. Най-важните области, в които clash действа като издател, партньор или доставчик на услуги, са: младеж, образование, обучение и университет, начало на кариера, кариера и продължаващо обучение.