...Хладилна витрина в университетската столова е извън строя? Нужна е бърза помощ! През делничните дни предоставяме обслужваненаклиенти в областта на хладилната и климатичната техника.
... място. В момента над 55 инженери, търговци и техници работят за нас в конференционните центрове и хотели на нашите дългогодишни клиентина места като Бон, Кьолн, Берлин, Бремен, Франкфурт и Щутгарт. Нашите служители консултират Вашите клиенти по всички технически въпроси и при необходимост също така обслужват Вашите клиентски събития в рамките на предоставяне на персонал.
... предложения за вашата отворена позиция за кратко време - независимо от индустрията.
С нас имате достъп до обширна база данни с потенциално подходящи кадри, така че да извлечете максимума от възможностите си за приходи. Нашият екип винаги се стреми да намери квалифицирани кандидати за нашите клиенти и да подпомогне изграждането или растежа на техния бизнес.
С удоволствие ще ви подкрепим и вас.
Свържете се с нас сега и ще ви обясним как можем да ви помогнем.
...Техническа клиентска поддръжка.
С нашата компетентна техническа гореща линия за пазарите на потребителска електроника и домашна електроника можем да покрием всички области на първоначалната и вторичната поддръжка. Модерните ИТ инфраструктури ни позволяват да осигурим най-добрата комуникация по различни канали. От живи конференции до интерактивни чатове или класическа поддръжка по телефон/имейл, можем да обслужваме вашите клиенти по много канали. С индивидуално настроени часове за обслужване, съобразени с вашите клиенти, ние допринасяме значително за тяхното удовлетворение.
...Много компании използват аутсорсинг и ни избраха за партньор.
В този процес ние подкрепяме нашите клиенти в увеличаването на продуктивността, помагаме им да подобрят конкурентоспособността си и да реагират бързо на изискванията на клиентите.
Нашата сила се крие в кратките пътища за вземане на решения, ИТ поддръжката и най-вече в нашата гъвкавост. Благодарение на нашите високомотивирани и...
...E-Commerce аутсорсинг за успешни E-Commerce търговци (от Fulfillment и доставка до обслужваненаклиенти), както и складова и производствена логистика и транспортна логистика са нашите специалности. Напълно компютъризирано, индивидуално адаптирано към вашите нужди и с пълен контрол на всички процеси от ваша страна.
Област на услуги Fulfillment & доставка в E-Commerce:
Удовлетвореността на вашите...
... на нашите клиенти цялостно обслужване от първата идея до следпродажбен сервиз.
Накратко:
Ние сме вашият партньор от начало до край!
При нашите конструктивни услуги винаги разчитаме на
модерна компютърна техника:
Ядрото на нашата компания е проектирането
по желание на клиента. Комплекти и цели системи се
технически проектират и триизмерно, частично
параметрично, с помощта на най-съвременен CAD...
...ние поставяме качественото обслужване в центъра на вниманието. Всеки действа на своето място в интерес на клиента и неговата задача.
Аутсорсинг по мярка: многостранен, икономически изгоден, точно в срок.
Който иска да делегира частични задачи, се нуждае от надежден партньор.
... за обработка са налични в различни варианти.
Слоганът "Ein Grund zum Strahlen" символизира опит, компетентност, качество и обслужване.
Точно както и към себе си, ние поставяме най-високи изисквания към нашия екип от служители, който играе ключова роля в удовлетворяването на клиентските желания относно качество и надеждност.
Честното поведение отличава KST от години в сътрудничество с клиенти, доставчици и служители. Ние се разглеждаме като партньор на производствената индустрия с кратки срокове за изпълнение на поръчките между доставката и завършването.
... трикотаж)
- Лепящи велурени материали с плътност 40-400 г/м²
- Велур за автомобилни приложения
- Ленти за обшивка на матраци или стелки в желаната ширина, произведени на собствени рязачки
- Технически текстили с покритие по желание на клиента
- Лепящи велурени материали, ламинирани с пяна и други текстили за бинтове
Фирмена философия:
Ние обещаваме само това, което можем да изпълним. Обширно обслужване...
...Имаме особени консултативни, концептуални и изпълнителни силни страни в областите аутсорсингна бизнес процеси (BPO), управление на отношения с клиенти (CRM) и управление на бизнес знания (BKM).
TREND ACADEMY
…е класически доставчик на образователни услуги в областите продажби и обслужваненаклиенти и е израснал от бизнес областта TREND CALL. Обучителната програма се фокусира върху посочените...
Партньор на Teleperformance за аутсорсинг в областта на CRM и услуги на контактни центрове, особено в областите наобслужваненаклиенти, техническа поддръжка и управление на дългове.
Източник на електрически велосипеди и услуги MOBIK работи с водещи компании производители на електрически велосипеди в цяла Азия. С нашата мрежа и дългогодишен опит осигуряваме надеждно снабдяване, производство, управление на веригата за доставки и обслужваненаклиенти. MOBIC работи с международна мрежа от доставчици. Тези дългогодишни и надеждни бизнес отношения позволяват дългосрочно планиране...
GRÄSSLE е доставчик на автомобилната и металната индустрия от 1968 г. Сред дългогодишните клиенти е и ZF Friedrichshafen AG.
До 1990 г. в собствените производствени зали на компанията се извършваше обработка на материали с обширен, собствен машинен парк.
След въвеждането на съвременна, квалифицирана и успешно утвърдена стратегия за аутсорсинг, GRÄSSLE днес се специализира в производството и...
... представителство в Мьонхенгладбах, Северен Рейн-Вестфалия.
Нашето изпълнение
Освен нашия професионален телефонен клиентски сервиз, ние предлагаме и възможност за онлайн пазаруване. Всеки ден консултираме нашите клиенти, за да могат да изберат правилния и най-ефективен продукт за своето ламиниращо начинание: или самостоятелно с правилните ламиниращи фолиа и подходящото ламиниращо устройство, или чрез аутсорсинг...
... мотивация на нашите компетентни служители, тяхното непрекъснато обучение и ангажираното управление. Като ИТК-сервизен партньор, ние се стремим да предлагаме на нашите клиенти комплексни решения за всички области на обработка на данни и комуникационни технологии. Дори след инсталацията, ние продължаваме да ви подкрепяме с атрактивни услуги и предложения за поддръжка, вярвайки в нашето мото: Най-добро обслужване от една ръка!
... нуждите на нашите клиенти в областите B2C, B2B и B2E. Целият екип на Coloyal, с отлични връзки в тази постоянно променяща се индустрия, работи усърдно за изграждането и управлението на професионални CRM и лоялност програми. Нашето портфолио от решения включва: - Консултации и концепция - CRM и ИТ системи - Източници на награди и изпълнение - Управление на кампании - Анализ на данни и отчитане - Обслужваненаклиенти...
Агенция за клиентски диалог. Центрове за обслужванена потребители и клиенти, горещи линии за оплаквания, услуги по хранене, дългосрочна подкрепа за специфични клиентски групи, кол центрове (аутсорсинг).
Обслужванена кол център; Обслужваненаклиенти; Квалификация на адреси; Приемане на поръчки; Приемане на заявки; Уговаряне на срещи; Управление на оплаквания; Кореспонденционни услуги; Пощенски услуги; Разработка на софтуер; IT поддръжка; Помощен център за потребители; Застрахователни услуги; Цифровизация на документи; Аутсорсинг, индивидуална разработка на софтуер под Windows, разработка на бази данни, 24-часов кол център, туристическа информация по телефон и писмено...
Европейската банка за фондови услуги GmbH е платформа с пълно обслужване за депозитни услуги и аутсорсингна депозити с статус на инвестиционна банка. Бизнес моделът е ориентиран към B2B; следователно ebase НЯМА директни клиенти. Ebase е високопроизводителна платформа за инвестиционни банкери, чрез която цялостната фондова дейност може да се извършва по всяко време с партньор. Ebase предлага...
Телекомуникационни услуги, изходящи, входящи, телефонни продажби, дистрибуция, услуги на кол центрове, хелпдеск, обслужваненаклиенти, управление на бизнес процеси. Услугите в областта на обслужването наклиенти обхващат диалогични медии като телефон, имейл и интернет. cca24 е съвременен аутсорсинг доставчик, който предлага индивидуални цялостни решения за възложители и клиенти - включително пълни процесни вериги. Това включва дейности като консултиране наклиенти, бек офис, възстановяване наклиенти и управление на дистрибуторски задачи.
... документи; Създаване на документация, ръководства за употреба и наръчници; Информационни бази данни, бази знания; ИТ сигурност; Инструменти и услуги за ИТ сигурност; Софтуерни услуги; Софтуерни услуги; други Интеграта АГ е един от водещите независими партньори за квалификация в Германия в областите, · Информационни технологии, · Бизнес и умения, както и, · SAP тенденции и процеси. Пълното обслужване включва публични и вътрешни семинари по около 1,100 теми, както и обучителни решения. С тях предлагаме на нашите клиенти индивидуални и проектно специфични комплексни решения.
...Основаната през 1997 година компания предлага на своите клиенти цялостно обслужване за изграждане на сложен портал уебсайт. Услугите включват, между другото, уеб хостинг в собствен център за данни, интернет услуги, предоставяне на приложения, модерно управление на информацията с ePortal 2.3, иновационни комуникационни услуги, домейн услуги, аутсорсинг, IT консултиране, консултиране по съдържание, програмиране, както и изграждане на мрежи. it-soft има седалище в Мюнхен. Философия...
... за магазини, портали и CMS системи, поддръжка на сървъри и предоставяне на капацитети в нашия дата център, аутсорсингна цели ИТ структури, включително гореща линия, помощен център и др., провеждане на обучения и курсове, обслужваненаклиенти чрез нашия помощен център и външни представители.
... клиенти; Генериране на потенциални клиенти; Управление на потенциални клиенти; Планиране на срещи и управление на продажбите; Активиране на участници; eMail и маркетинг в търсачки; Услуги за база данни и CRM; Линии за обслужване; Help Desk; Консултиране на кол центрове. Устойчива позиция в областта на директния маркетинг на немския пазар; Оперативна подкрепа на продажбите; Нашите интегрирани решения надхвърлят традиционния подход на кол центровете/директния маркетинг; Иновативният маркетинг микс предлага значителна, осезаема добавена стойност.
...обработка на отговори; приемане на поръчки по целия свят; квалификация на адреси; привличане на нови клиенти; уговорка на срещи; активиране на стари клиенти; пълно аутсорсинг; диалер; B2B софтуер, онлайн каталози, портали, общности, Java, .Net, XML, мобилни решения, управление на услуги, хостинг в собствен център за данни. Логистика с пълно обслужване с складиране, световна доставка, инкасо...