...Целта на едно предприятие след инцидент е да възобнови бизнес дейностите си в най-кратки срокове, минимизирайки индиректните разходи, произтичащи от спирането на производството и предотвратявайки рискове за бъдещето.
Независимо дали става въпрос за професионално студио, търговски обект или голямо предприятие, нашият ангажимент ще бъде същият: преди всичко да реагираме бързо за ограничаване на щетите и след това да осигурим условия за възобновяване на бизнеса ви възможно най-скоро.
... услугата в съответствие с нормите UNI EN ISO 9000 и чрез ежедневни проверки, извършвани на случаен принцип от нашия персонал на територията на цялата страна.
С тази услуга, освен простотата на обедната почивка, се добавят данъчните облекчения, които получават както клиентската компания, така и потребителят на услугата, съгласно действащото национално законодателство (чл. 285 д.п.р. 207/2010).
Еволюцията на технологията, както и динамичността на E.P. S.P.A. позволиха да се разработи цялостното управление на хартиената ваучерна система с "КАРТА" с функция на електронен ваучер за храна.