... и износващи подложки по цялата дълбочина на кофата
- атакуваща острица, структура и смесителни рамена от hardox
- защитен издатък на лагерите по цялата височина на кофата
- хидравлична врата, защитена от арки
- три дълги опори за поддържане на прътите, необходими за закрепване на прикрепванията и така избягване на разкъсване на кофата в централната част
- защитен капак на двигателя
Използваните...
...
Цялата единица е монтирана на шаси, което може да бъде повдигнато от система за кукови повдигания на камиона (само за твърди камиони). Всичко се задвижва от стационарен ICE или хидравлично отдвигателя на камиона.
Тези единици се използват на места за насипни материали, където се съхраняват големи количества сухи насипни материали (например въглища, пясък и др.). Поливателите поддържат...
... 0.042 0.184 5.21
За 34 км 0.024 0.084 4.97
Замърсяване и обща консумация, измерени с нагревател на двигателя Carlor при температура на двигателяот 50 °C.
CO емисии (г/km) HC емисии (г/km) Консумация (литри/100 км)
За 3.2 км 0.072 0.666 5.50
За 15 км 0.027 0.155 5.08
За 34 км 0.018 0.071 4.93
Печалби благодарение на предварителното нагряване на двигателя до 50°C с нагревателя на двигателя Carlor...
... на различни видове съвременни или стари двигатели. Извършваме по-специално следните услуги: шлифоване и реконструкция на двигатели (дизел, бензин, LPG), продажба на всяка частотдвигателя и уплътнения, ремонт и трансформация на глави (за LPG и безоловен бензин), тестове на глави при висока температура, стандартни обменни двигатели (турбини, уплътнения, клапани), специални заварки в алуминий и чугун, презареждане на колянови валове, реконструкция на класически двигатели.