... достатъчно гъвкави, за да поемат вибрациите, причинени от тези отклонения в подравняването/компресионните движения/триосните движения.
Маркучи за турбокомпресори са изработени с метални фитинги и свити краища, също така могат да бъдат проектирани според вашите изисквания.
URM разполага със собствен тестов стенд за тестване на живота на маркучите (циклични налягания между 0 и 3 бара, при поддържане натемпература до 220 °C както вътре, така и извън маркуча).
Маркучи за турбокомпресори са идеални за свързване между компонентите на системата за охлаждане на въздуха, монтирани надвигателя.
... 0.042 0.184 5.21
За 34 км 0.024 0.084 4.97
Замърсяване и обща консумация, измерени с нагревател надвигателя Carlor при температуранадвигателя от 50 °C.
CO емисии (г/km) HC емисии (г/km) Консумация (литри/100 км)
За 3.2 км 0.072 0.666 5.50
За 15 км 0.027 0.155 5.08
За 34 км 0.018 0.071 4.93
Печалби благодарение на предварителното нагряване надвигателя до 50°C с нагревателя надвигателя Carlor...
... прегряване
Стартиране в звезда-триъгълник
Резервоар по избор
С предоставения стандартен модел:
- електронна диагностична система
- часовник
- манометър с глицерин
- компенсаторен резервоар
- електрически вентилатори за понижаване на вътрешната температура (2)
- термостати за контрол на температурата надвигателя и помпата
- магнитен клапан за обезвъздушаване на компресорната помпа при стартиране
Номер на...
... на различни видове съвременни или стари двигатели. Извършваме по-специално следните услуги: шлифоване и реконструкция на двигатели (дизел, бензин, LPG), продажба на всяка част от двигателя и уплътнения, ремонт и трансформация на глави (за LPG и безоловен бензин), тестове на глави при висока температура, стандартни обменни двигатели (турбини, уплътнения, клапани), специални заварки в алуминий и чугун, презареждане на колянови валове, реконструкция на класически двигатели.