...Принтер за ленти за компютър
- Захранване (100~240V)
- USB кабел
- Комплект оси за печатни филми
- CD-ROM с драйвер за Windows (XP/Vista/7/8)
- Файлове готови за употреба в формат Word (.doc)
- Ръководство на френски
+ 50м Печатен филм Metal'X OR
Гаранция една година срещу производствени дефекти и/или несъответствия
Безплатна телефонна и интернет помощ при инсталация
Не е необходимо специално приложение (освен MS Office)
Изтеглете техническия лист...
...НАЕМАНЕ НА ВИРТУАЛНИ ОФИСИ
Виртуалният офис позволява да се минимизират разходите, свързани с професионалната дейност. Виртуалният офис ви позволява да регистрирате вашата компания при нас и да се възползвате от офис или заседателна зала, когато наистина имате нужда.
Виртуалният офис включва също услуги, свързани с Бизнес Центъра, като присъствието на рецепционист, телефонна линия и получаване...
... данъчен модул (ФДМ). Всички операции, въведени в касовия ви апарат, също се записват в ФДМ. Нашият екип е тук, за да ви помогне. Ние сме на ваше разположение за проучване на вашите нужди. Изготвяне на оферта. Административна помощ за различните стъпки, които трябва да се предприемат в рамките на СКА. Инсталиране и конфигуриране на оборудването. Обучение на лице за контакт. Подкрепа при стартиране. Телефонна поддръжка и материална поддръжка.
От винаги съм била запалена по човешкия контакт и реших да запазя този източник за телеканцеларията. В Secrethalie основата е ДОВЕРИЕТО и ПРОФЕСИОНАЛИЗМЪТ.
Слушам вашите собствени нужди. Нуждаете се от независим телеканцелар, от помощ на съществуващ екип? Оставам на разположение за вас!
Предлагам услуги като телефонна постоянство, насрочване на срещи, аудиопреписване, изготвяне на документи, отчети и др.
Не се колебайте да посетите сайта ми на secrethalie.be
До скоро, вашият телеканцелар Натали.
... по хардуер се състои от служители, които отговарят за инсталацията, поддръжката и поддръжката на компютри и периферни устройства, сървъри, мрежи, сигурност и телефония. Софтуерният екип е отговорен за разработването и поддръжката на нашите решения за DiAS - DMS - CRM и FIN - ERP софтуер. Накрая, екипът за обслужване на клиенти отговаря за помощната линия. Тези хора организират и обучения и осигуряват телефоннапомощ на нашите клиенти при въпроси или проблеми.
...Ние се опитваме да приведем в съответствие елементите на един компютър и особено да помислим за неговата разширяемост. Нашите силни страни: постоянна грижа за най-доброто съотношение цена/качество, безплатна техническа помощ, 2-годишна гаранция за части и труд, професионализъм, сериозност и обслужване, достигнало до крайност. Думите са добре, но ни тествайте, няма да съжалявате.
Вашата безопасност е нашата най-голяма грижа!
Защита от влизане, защита от пожар и видеонаблюдение
За частни лица, магазини и компании
Ние изготвяме безплатна оферта за вас
Нашите приоритети? Качество - Чистота - Обслужване
Перфектно собствено 24-часово обслужване и телефоннапомощ
Самостоятелно работещ модел с над 20 години опит...
... предложи на клиентите си ултрамодерно решение за всяка нужда от автоматизация: Интегрирано и централизирано управление на производството и събиране на данни от производствената линия, Контрол и диагностика на производствената линия, Персонализиран софтуер за статистически анализ на производствените данни, Програмирана поддръжка на механични части чрез системи за контрол на линията, Телефоннапомощ...
...спазване на сроковете и внимателен монтаж. На ниво професионалисти, връзката се разглежда в истински дух на партньорство. Всъщност, екип от специалисти полага всички усилия, за да отговори на вашите очаквания: телефоннапомощ, екстранет система за проследяване на поръчките, логистична подкрепа в рамките на търговски действия, безплатно предоставяне на мостри, помощ при монтажа на продуктите...
...експертиза и внимание са основните принципи на екипа, който идва да облекчи максимално болезнените и трудоемки процедури, свързани с траура, които преживявате. С една дума, ако вие решавате всичко, вие не се занимавате с нищо. Акт за смърт, покана, некролог за печата и виртуално, избор на ковчег, плочи, паметници, процедури за гробището или кремацията, гробница, организация на посещенията, церемонията, приема след погребението.... Телефонна линия на разположение 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието.