...Съхранявайте, споделяйте, класирайте и архивирайте документите си лесно в сигурна среда като Odoo Documents.
Възползвайте се и от другите функции, които предлага този софтуер:
- организирайте документите си в работни пространства
- използвайте множество етикети, за да намерите информацията, която търсите с едно кликване
- задавайте задачи по документ
Това ще ви осигури, че всичко е направено от правилния човек в правилния момент.
...Този модул "CRM" позволява да управлявате вашите отношения, вашите проучвания и вашите търговски разходи:
Управлениена контактите
Управлениена трети лица: Данни за трети лица, Свързване на контактите с трети лица, Управлениена трети лица по сектори на дейност, Управлениена оценките на трети лица
Управлениена проучванията
Управлениена търговските разходи
Този модул включва електронно управлениенадокументи (GED), което позволява архивиране на съответните документи.
... специалисти. Нашите договори за услуги и поддръжка ви позволяват да се възползвате от нашите компетенции без притеснения и на преференциални цени. Нашите дейности: Софтуерза счетоводство и финанси, Софтуерзауправлениена покупки-продажби, Софтуерза електронна търговия, Софтуерзауправлениена производството, Софтуерзауправление и архивиране надокументи, Хардуер и компютърни среди. Дистрибутор, търговец, търговска точка, инсталатор, обучения: BOB 50 - Silicon Brain - Dia Client - Isabel - Arco - Ciel - Mercator…...
... по-строг контрол чрез табла зауправление, които показват разходите и приходите за всеки проект.
Фактуриране:
Бързо и лесно създавайте вашите фактури.
Счетоводство:
Запазете контрола върху вашето счетоводство и се възползвайте от подробен преглед на вашите парични потоци.
Управлениена складове:
Управлявайте без усилие стоките и запасите на вашия (вашите) склад(ове).
Отчетност:
Създавайте само с няколко клика стандартни отчети, които дават преглед на състоянието на вашия бизнес.
Документи:
Управлявайте, структурирайте и архивирайте лесно всички ваши документи.
... времето си в търсене на информация, това не е само фрустриращо, но също така е загуба на производителност. FCS Informatique ви предлага решение, което ви позволява бързо да подобрите ефективността си чрез лесна за внедряване система зауправлениенадокументи, предоставяща на всички незабавен и сигурен достъп до всяка желана информация.
... програма и надеждния софтуерзауправлениена наличности и фактуриране. Също така, проследяването на проекти, комуникацията с вашите клиенти, доставчици и потенциални клиенти протича отлично благодарение на CRM приложението Управлениена контакти.
... Belgium е да осигури пълно управлениена потока от документи и ИТ инфраструктурата на своите клиенти. За това компанията разчита на производителността на своята технология, на последователното предлагане на услуги и на качеството на своите екипи. Чрез предоставяне на услуги, консултации, софтуер и оборудване на малки, средни и големи предприятия, Ricoh Belgium се позиционира като 'едно гише' за модернизиране на работните пространства, подобряване на документните процеси, увеличаване на производителността и повишаване на печалбите.
...Octopus е лидер на пазара на онлайн счетоводство – "Cloud Accounting" – с над 25000 компании, чиято счетоводна работа се управлява от Octopus.
Освен счетоводството, Octopus предлага перфектно решение за автоматична обработка на банкови извлечения, електронно фактуриране (чрез мрежата PEPPOL) и електронно управлениенадокументи (GED).
Таблото зауправление Octopus RealTime представя ключовите...
... (поръчки, фактури).
- Планиране и фактуриране на вашето работно време.
- Проследяване на постъпленията.
- В реално време разполагате с релевантна статистика (продажби, маржове, оборот, печалба, ликвидност, клиенти, доставчици и др.)
- Централизирано управлениенадокументи.
- Онлайн счетоводство: Вашият счетоводител може да управлява в реално време вашите фактури и други счетоводни документи.
- Отзивчив...
...организиране на сътрудничество и овладяване на документалните процеси от входа под всякаква форма (поща, имейли, вътрешни процеси) между колеги и между партньори, без да се увеличава циркулацията на хартиени документи. Овладяване на риска от обществени инфраструктури (игрални площадки, улично оборудване, градски мебели, мрежи от стълбове) и намаляване на моята експозиция по отношение на гражданска отговорност в случай на инцидент. Овладяване на разходите за консумативи на вашето недвижимо имущество: вода, електричество, газ, нафта... Установяване на моята енергийна счетоводство...
Компания за информационни услуги, CSD Solutions ви помага да определите вашите очаквания и нужди в областта на IT инфраструктурата.
Те ви помагат да изберете, внедрите и поддържате по-изгодни, по-ефективни и по-надеждни информационни решения. Решения, проектирани да растат с вас на всяка стъпка от развитието на вашия бизнес.
За целта те предлагат: миграция на сървъри, интеграция на търговски или свободен софтуер, решения за имейл и групова работа, решения зауправлениенадокументи (управлениена знания), мрежи и защитни стени, защита на данни (резервни копия), мониторинг и др.
Разговорен партньор за цялата ви ИКТ. Offimac предлага широк спектър от решения. Нашите клиенти могат да реализират цялата си ИКТ с нас, което спестява време и пари и гарантира, че една страна поема крайната отговорност за безупречно работещото цяло. Многообразие от решения, 4 стълба: 1° ИКТ хардуер, мрежи, облак (хостинг) 2° Сектори специфичен ERP софтуер 3° Бизнес интелигентност 4° Управлениена информация и документи, SharePoint, E-работни потоци.