...Персонализиране на текстил? Печат или бродерия
Alfa Shirt има над 20 години опит като текстилна печатница. Ние сме специалисти в персонализирането на вашия текстил. Печатаме или бродираме вашето лого, изображение или текст на най-разнообразни облекла: тениски, суичъри, поло ризи, якета, панталони, ризи, гащеризони, шапки, …
Alfa Shirt печата и бродира всичките ви текстили в различни цветове и...
Ние придружаваме нашите клиенти в тяхната визуална комуникация и сме специализирани в следните области:
- Ситопечат, използван за леки текстили като тениски, поло ризи, суитчъри,...
- Промоционални текстили, спортни облекла, работни дрехи
- Бродерия: независимо дали става въпрос за лого, подпис, графично представяне или слоган, нищо не може да се сравни с тази техника на маркиране...
Нашата компания предлага персонализиране на повечето от вашите рекламни и спортни облекла, шапки, якета, тениски, суичъри, поло ризи, емблеми, работни дрехи, хавлии, имена и номера на екипи и др. ... Извършваме печат върху всякакъв текстил от 1 до 10 000 броя, в зависимост от вашето запитване. Работим с пет различни технологии в зависимост от количеството и вида на артикулите, които искате да...
Carron Promotions е компания, специализирана в рекламно облекло и работно облекло, премии и корпоративни подаръци. Рекламно облекло: Всичко в областта на промоционалния текстил, като тениски, поло ризи, якета и жилетки, флийсове, халати и кърпи, ръкавици и шапки, престилки, вратовръзки, шапки, ризи, шорти, детски облекла, бельо, безопасни якета и много други могат да бъдат персонализирани чрез...
...Групата Котън е сред лидерите на пазара на облекло. Нейната марка, B&C, включва тениски, суичъри, поло ризи, флийсове, ризи и ветровки, предназначени за печат или бродерия. Тъканът B&C предпазва от вятър, студ и дъжд, което елиминира нуждата от допълнителна защита. Всички облекла B&C са сертифицирани по Oeko-Tex 100, който е система за сертификация на суровини, гарантираща безвредността на текстилите и оцветителите за здравето. Освен това, B&C съчетава уважението към човека и защитата на околната среда. Марката се разпространява в 26 европейски държави чрез мрежа от 62 независими дистрибутори.