... спестяване на енергия дълбоко промени дизайна на строителството на захарни заводи и рафинерии през последните тридесет години. DSEC е особено горда от резултатите, постигнати в заводи, които са построени или обновени в съответствие с нейните изследвания и препоръки.
Независимостта на DSEC от доставчици на оборудване и технологии позволява да се изберат най-добрите технически решения с цел...
...Чрез създаването на обширна мрежа от доставчици на печатни материали, печатници/конвертори и собственици на марки, ние предоставяме нови клиенти, нови печатни поръчки и нови възможности. Можете да разчитате на нас и за оптимизиране на текущите договори. Нашата експертна област обхваща следните сфери: Оперативен одит; Нов бизнес и управление на клиентския портфейл; Снабдяване с печатни материали и оптимизация на веригата за доставки; Дизайн и предпечат; Наблюдение на процеса на печат; Логистични решения за разпространение на печатни материали.
... на човешките ресурси и операции. YQ Purchasing използва нови техники за снабдяване, които увеличават креативността на екипа за закупуване на клиента. Компанията разполага с креативна експертиза в областта на закупуването на световно ниво в (полу-) готови стоки и услуги благодарение на платформата YQ Matrix (www.YQmatrix.com), която предлага широк спектър от суровини и услуги. YQ Purchasing се специализира през последните 15 години в преговорите и изпълнението на договорис монополистични или олигополистични доставчици.
Конструктивните работилници E. Van Wingen NV са водещи доставчици на генератори и други приложения с индустриални дизелови и газови двигатели в Белгия. Непрекъснатостта в управлението на компанията и динамиката в развитието на нови дейности и специалности вече донесоха на EVW признание и на международно ниво. Продукти: стандартни дизелови генератори, решения за аварийно захранване с дизел, UPS с...
... документално управление, обучение
-ЦИФРОВИЗАЦИЯ: Дематериализация, индексиране на документи (входяща кореспонденция, фактури от клиенти/доставчици, наследствени документи и планове)
-ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ: Смесено управление на хартиени/електронни документи
-ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ: Дематериализация на вашите документални процеси, електронно архивиране с доказателствена стойност, електронно хранилище...
...като преговори за рамкови договорисдоставчици и интегриране на нови заведения.
Senior Living Group расте по два начина:
- органично чрез разширение и/или реновация на съществуващи заведения и чрез създаване на нови заведения.
- чрез придобивания, тъй като Senior Living Group винаги търси частни заведения (с над 80 жилищни единици), които отговарят на всички регулации и на нашите високи изисквания за качество в областта на настаняване, грижи и услуги.
... стартиране. Оптимизация и управление на транспортни и дистрибуторски мрежи, включително локализация на дистрибуторски центрове, оптимизация на процесите и бенчмаркинг. Оптимизация на прогнозиране на търсенето и параметри на запасите. Метод за аутсорсинг и шаблони за договори и SLA. Сътрудничество сдоставчици и споразумения за ниво на обслужване.
...KeyCar има отлични контакти с няколко големи доставчици на лизингови автомобили и осигурява най-добрата сделка, така че да можете да шофирате своя лизингов автомобил без притеснения и на ниски разходи. KeyCar е независима и не представлява конкретен доставчик или определена автомобилна марка. Поради това KeyCar може да ви предложи лизинговия автомобил, който най-добре отговаря на вашите нужди. Освен...
Ордиж издава и развива от 30 години софтуер, посветен на най-доброто финансово управление на предприятия и публични институции: Софтуер за управление на разходите и покупките, софтуер за публична счетоводство, софтуер за болнично счетоводство, софтуер за управление на договорисдоставчици, софтуер за счетоводно управление, софтуер за финансово управление, софтуер за управление на жилища, софтуер за инвентаризация с баркодове.
Дейността по бизнес асистенция се развива около 4 компетенции:
Консултации по правни въпроси, свързани с ежедневното управление на вашия бизнес:
- Създаване и придружаване на предприятия (взаимоотношения с работници, партньори, съдружници, клиенти, доставчици,...).
- Одит на дружествата, договорите и социалния статус (оценка на управлението на риска).
- Изготвяне на споразумения между...
...да преразгледаме или адаптираме вашите договори, за да бъдат по-изгодни за вас. Обърнете се към CAP за: управление на вашите поръчки от А до Я, оптимизиране на вашите покупки и увеличаване на покупателната ви способност, намиране на подходящия доставчик или продукт, преговаряне на вашите договори в най-добрия ви интерес и нужди, проверка на спазването на сроковете и обявените цени, поемане на логистиката на всичките ви покупки, предоставяне на средства за продължаване на развитието и справяне с нови предизвикателства. За повече информация или за персонализирана оферта, свържете се с нас.