Специалист по технологии зауправление и роботика - особено с услуги за програмиране, пускане в експлоатация и сервиз на мехатронни устройства, машини или компоненти и цялостни системи.
Консултации за университети и агенции за акредитация в Австрия и Югоизточна Европа относно стратегическото управление на качеството, организацията и комуникацията.
... (GTP) – Разработка на Janus Worldwide за клиенти, за да управляват ефективно проектите за превод и да оптимизират взаимодействието с доставчиците;
• Локализация на мултимедия, локализация на софтуер, локализация на игри, услуги за дигитален маркетинг.
Силните страни на Janus Worldwide са:
- 25+ години опит в предоставянето на професионални услуги за превод
- Висококачествен превод, извършен от местни професионални преводачи
- 10 глобални офиса по света
- 350+ служители по света
- 100+ покрити езика глобално
- 6+ ISO сертификата: ISO 9001, ISO 17100, ISO 18587, ISO 20771, ISO 13611 и ISO 27001...
Планиране и изграждане на малки водноелектрически станции до 10MW в ключови решения, собствен софтуерзауправление; предварително изграждане на сгради, собствено производство на турбини, полагане на тръби.
Специализирани сме в консултации по защита на данните (GDPR), консултации по ИТ инфраструктура и разработка на персонализиран софтуер. Освен това предлагаме продукта TRUENDO, който осигурява съответствието с GDPR за уебсайтове. В рамките на консултациите по ИТ инфраструктура се покриват следните области: ИТ сигурност, сървъри и съхранение, мрежа, мониторинг и конфигурация и управление на софтуер.
Еднолично дружество; основна дейност ИТ услуга, поддръжка на мрежи за МСП; продажба, инсталация и адаптация на софтуерзауправление на стоки, счетоводство и заплати; Microsoft.
NetPoint предлага като независима консултантска и обслужваща компания всичко в областите на хардуер и софтуер, мрежи, интернет, системи зауправление на стоки, комуникация и др.
Системи зауправление на съответствието, софтуер, правна информация, процедури за одобрение, енергийни концепции, енергия, енергийна ефективност, управление на програми, проекти на ЕС, регионално развитие, правен регистър, одит, EZG...
ÖBA, BauKG, ПРЕДСТАВИТЕЛ НА КЛИЕНТА, УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ, ОЦЕНКА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, ПЛАНИРАНЕ, КОНТРОЛ НА ПРОЕКТА, КОНТРОЛ НА РАЗХОДИТЕ, КОНСУЛТАЦИИ, ИЗСЛЕДВАНЕ НА ИЗПЪЛНИМОСТ, DUE DILIGENCE.
двойно счетоводство, счетоводство на приходи и разходи, предварителни декларации по ДДС, услуга за събиране на документи, подкрепа при организацията на офиса...
Разработка на софтуерни продукти под Oracle с Forms или Java Forms. Финансова отчетност, счетоводство на разходите, счетоводство на проектни разходи, счетоводство на дълготрайни активи, управление на материалите и управление на инвентара.
Предоставяме лична подкрепа на малки и средни предприятия в областта на счетоводството (счетоводство, баланси, отчети за приходи и разходи, ДДС) и обработка на заплати, и се занимаваме с декларации на данъци, зависещи от заплатите (Финансово онлайн).
Счетоводство, отчети за приходи и разходи и заплати за малки и средни предприятия, предварителни декларации по ДДС, оптично архивиране, счетоводство на активи, услуга за напомняне.
Нашата услуга включва освен текущо счетоводство и обработка на заплати, също така и годишни отчетни дейности, като изготвяне на баланси и отчети за приходи и разходи.
Предлагаме: смяна на перспективата чрез ВЪНШЕН ПОГЛЕД, временно управление, стратегическо насочване - вашите цели, оптимизация на продажбите, задържане на клиенти. Индивидуално коучинг и обучение.
Дизайн мисленето има за цел да разработи продукти, услуги и процеси по такъв начин, че да притежават достатъчен пазарен потенциал и инвестициите да се извършват целенасочено.
MCI предлага на ръководители и бъдещи лидери на всички управленски нива и в различни сектори програми за обучение и развитие с високо качество, включително степенни, не-степенни и следдипломни.
Данъчно консултиране, счетоводство, обработка на заплати и изготвяне на финансови отчети. Създаване на баланс в съответствие със Закона за счетоводителите на баланса, счетоводство на разходите и калкулация.
Повече ИТ за по-малко пари. Anyfer обединява хардуер, софтуерни решения на базата на отворен код и услуги за поддръжка в атрактивни, високоефективни и икономически изгодни пакети.
текущо счетоводство (отчет за приходи и разходи, двойно счетоводство), обработка на заплати, консултации по трудово право, право на социално осигуряване, данъчно право, годишен отчет или изготвяне на баланса...