... за наем. Свържете се с нас, ако искате да оптимизирате вашите процеси по контрол, счетоводство и отчитане с помощта на система. С удоволствие ще ви представим нашето портфолио от решения и ще ви подкрепим в концепцията и внедряването на вашето CPM решение.
Предлагам експертни и бързи услуги в счетоводството (отчет за приходи и разходи, двойно счетоводство), заплати, баланси, данъчни декларации, консултации за стартиращи компании, консултации по социално осигуряване и трудово право и много други.
...включително персонално счетоводство, планиране, счетоводство и представителство пред данъчните власти.
Одит
С удоволствие извършваме законови и доброволни одити на годишни отчети и проверки на дарения. Свържете се с нас по всяко време за допълнителна информация.
Нашето качество
Стремежът да предоставяме всички услуги на най-високо професионално ниво е заложен в основите на нашата компания от...
... напомняния
- Счетоводство на доверителни сметки и водене на доверителна сметка
- Управление и осигуряване на депозити
- Изготвяне на данъчна декларация по ДДС
- Сключване на застрахователни договори и обработка на щети
- Контрол и плащане на фактури
- Редовни проверки на имота
- Координация на ремонтни дейности
- Технически надзор на обектите
- Събиране на разходите за управление
- Изготвяне на годишен отчет
- Провеждане на събрания на собствениците
Като управление на имоти с удоволствие ще ви изготвим индивидуална оферта.
Grant Thornton Unitreu, с около 120 служители, е една от водещите компании в областта на одита, данъчното консултиране, аутсорсинга и консултантските услуги в Австрия.
двойно счетоводство, счетоводство на приходи и разходи, предварителни декларации по ДДС, услуга за събиране на документи, подкрепа при организацията на офиса...
Счетоводство, отчети за приходи и разходи и заплати за малки и средни предприятия, предварителни декларации по ДДС, оптично архивиране, счетоводство на активи, услуга за напомняне.
текущо счетоводство (отчет за приходи и разходи, двойно счетоводство), обработка на заплати, консултации по трудово право, право на социално осигуряване, данъчно право, годишен отчет или изготвяне на баланса...
Компанията предлага всякакъв вид секретарски услуги, както и счетоводство, специално адаптирано за МСП. Предлагат се и бизнес адреси и услуги за пренасочване на обаждания.
Офис услуги, поемане на писмени задачи от всякакъв вид; доклади, изготвяне на оферти, разпращания, масови писма, документация, протоколи, рекламни и прессъобщения, подготовка на счетоводство и др.
Юридическа кантора, специализирана в договорното право (също и на английски), правото на търговските марки, правото на несъстоятелност, правото на ЕС, член на Legal Netlink Alliance (международна мрежа от висококачествени адвокатски кантори)...
Адвокат д-р Нина Олингер е вашият компетентен контакт за вашите правни въпроси. Предложението обхваща от съдебни дела и изготвяне на договори до обучения и събиране на дългове.
Предлагаме индивидуално и лично консултиране в областите на наказателното право, гражданското право, трудовото право и корпоративното право, както и медийната и корпоративната правна сфера.
Индивидуално и лично консултиране и обслужване с акцент върху наследственото право, търговското право, договорното право, нотариализация, имотен регистър, търговски регистър, пълномощно и настойничество.
Адвокатската кантора Dr. Ollinger в Клостернойбург предлага компетентни контакти за гражданско право, корпоративно право, право на франчайз, разводи, конско право и трудово право.
Адвокатската кантора д-р Нина Олингер предлага компетентни контакти за гражданско право, търговско право, право на франчайз, разводи, строително право, трудово право и право на коне.
Счетоводство, обработка на заплати, консултации за стартиране на бизнес, бизнес консултации, личен финансов план, подготовка на годишни финансови отчети, контрол, бюджетиране и финансово консултиране.
Счетоводство, организация, заплати и годишен отчет за малки и средни предприятия. Всичко от един източник. Защо да плащате повече? Първа консултация безплатно.
Счетоводство, обработка на заплати, годишен отчет (отчет за приходи и разходи, фиксирано облагане, баланси и др.), данъчна декларация съгласно § 2 BiBuG, бизнес консултации, контрол, консултации за стартиране на бизнес...
Нашият екип се занимава с обработка на заплати и счетоводство до изготвянето на финансови отчети. Ние сме специализирани в аутсорсинг. Чрез стратегическо аутсорсинг на обработката на заплати създаваме ресурси!