...Инновационната система за умни шкафчета Variocube за търговски центрове предлага ясни предимства за операторите: ниски разходи за поддръжка и намалена нужда от персонал.
...Професионален и целенасочен избор; Синхронизиране на времето за интеграция с вашите индивидуални нужди; Допълнителни разходи се начисляват само при предсрочно поемане; PURE интеграционно лизинг
PURE услуга
Професионален и целенасочен избор
Синхронизиране на времето за интеграция с вашите индивидуални нужди
Допълнителни разходи се начисляват само при предсрочно поемане
Сектор: Търговия, Строителство, Търговски, ИТ...
... планове, също са част от нашия сервиз, както и предоставянето и текущото обслужване на електронни дозиращи системи за търговски миялни и перални машини в хотелиерството и старчески домове.
Нашата цялостна програма за диспенсери предлага чисто решение за тоалетната и санитарния сектор.
Собственият ни автопарк позволява навременна доставка от любезен персонал.
Действаме по мотото "Клиентът е цар" и...
... (тонер, уплътнения,
барабани и т.н.).
Доставката е възможна и в неутрална опаковка.
Заповядайте да поискате без задължение нашия NCP търговски ценови списък.
Impexa Prasser EDV Zubehör GmbH
Управител Херман Прасер
Pfarrgasse 60
A-1230 Wien...
... FESTEMA Baudienstleistungs
GesmbH.
FESTEMA Baudienstleistungs GesmbH представлява отлично
обучен персонал, който произвежда високо качество чрез
постоянно обучение. От управителя до
строителния ръководител, от бригадира до квалифицирания
помощник, девизът е "Активно да влезем на пазара и
да произвеждаме качество". Компанията наема
изключително служители, които напълно се идентифицират с тази
настройка и се възприемат като абсолютни
услужители и решавачи на проблеми.
... предприятия. Тази експертиза е • предоставена от мрежа от висококвалифицирани специалисти и компании, основана на дългогодишен опит и компетентност, осигурена от нашия висококвалифициран персонал. Нашите близки връзки с научни организации гарантират най-новите съвременни знания за най-добрите технологии, налични в момента.
Гарантираме на нашите клиенти, че ще изпълняваме нашите проекти в съответствие с...
...
• професионални консултации
• необвързваща демонстрация при клиента или на строителната площадка
• проба на работното облекло
• обучение на обслужващия персонал
• клиентско обслужване от нашите търговски представители
Нашата цел е от над 40 години да отговорим на високите изисквания за качество на клиента чрез гъвкаво действие, най-добро и широкообхватно обслужване от нашия търговски екип и нашите магазини за самостоятелно обслужване (Виена-Грац-Инсбрук), както и абсолютна надеждност в нашите услуги.
... каталози можете да поискате по телефон, факс или имейл. След свързване с нашия екип за продажби ще получите компетентна консултация в компанията Reindl. Като голям клиент, нашият търговски представител с удоволствие ще ви консултира на място относно нашето обширно портфолио от продукти.
Бергер Персонал-Сервиз е специалист в областта на регионалния квалифициран и помощен персонал в металния сектор вече над 20 години. В комбинация с нашия технически офис за заваръчна технология, ние предлагаме най-високите стандарти за качество за нашия персонал. Освен това, над 600 клиенти от всички търговски сектори и с разнообразие от квалификации ни се доверяват. Нашето портфолио от услуги обхваща областите на наемането на персонал, подбора на персонал и заплащането.
... чрез водещи на пазара климатични системи. Консултации, планиране и изпълнение от една ръка! Независимо дали става въпрос за нова инсталация или модернизация на климатизация на стая или сграда, ние с радост ще ви консултираме без задължения!
Различните типове обекти и сгради изискват различни решения за климатизация.
В търговски сгради и магазини използването на персонал може да подлежи на силни...
Практическо бизнес консултиране, намаляване на разходите и оптимизация на работните процеси, преустройство и ново проектиране на търговски площи, управление на стоките, обучение на служители и много други.
Подбор на персонал и търговско наемане на работна сила за малки, средни и индустриални предприятия в областите на квалифициран, търговски и технически персонал.
Дискретна подкрепа на собствениците и/или управлението при избора и търсенето на ръководители и специалисти с акцент върху целенасоченото директно обръщение ('Headhunting').
Контрол, консултации и преструктуриране, анализ на баланса, оценка на кредитоспособността, отчет за ликвидността, анализ на точката на равновесие, анализ на дълговете, представяне на ситуацията и предложение за решение, задължения.
Данъчно консултиране, управление на активи, застрахователно посредничество, управление на имоти, бизнес консултиране, консултиране по рейтинги, частен капитал и рисков капитал – всичко от един източник с доказано качество BONITZ.
Специалисти по симултанен и последователен превод на различни езици с основен акцент върху немски, английски и руски, както и превод на преговори и подпомагане на делегации.
Предоставяме лична подкрепа на малки и средни предприятия в областта на счетоводството (счетоводство, баланси, отчети за приходи и разходи, ДДС) и обработка на заплати, и се занимаваме с декларации на данъци, зависещи от заплатите (Финансово онлайн).
Задачи за развитие и промяна. Процесно консултиране. Постигане на оперативни и стратегически цели. Организационно развитие, управление на промяната, коучинг, супервизия. Системни методи.
Счетоводство, отчети за приходи и разходи и заплати за малки и средни предприятия, предварителни декларации по ДДС, оптично архивиране, счетоводство на активи, услуга за напомняне.
Коучинг за лидерство, обучение по лидерство, подкрепа на стратегически процеси, разработване на стратегии, развитие на лидерски екипи, частично лидерство.