МАРКЕТИНГ НА РАСТЕЖА
Може да се предположи, че всеки процес, който може да бъде дигитализиран, в следващите години определено ще бъде дигитализиран.
Този необратим процес неизменно води до разделение: Има компании, които разпознават знаците на времето и се отварят към новата реалност. Те изведнъж се изправят пред невероятни възможности. Участват в голямото цифрово трансформационно движение, печелят от новопридобитата гъвкавост и потенциала за растеж.
Другите ще стоят с отворена уста на тротоара на ултра-реалността, докато без тяхното участие картите ще бъдат преразпределени.
15% растеж на месец и повече? Възможно е.
Growth Marketing или Growth Hacking беше установен от стартиращи компании, които просто нямат бюджета или знанията за класическите маркетингови методи. Те трябваше да поемат по други пътища, за да растат възможно най-бързо. Тези пътища са отворени за всеки.