... надокументи: Оптимизирана работна процедура
Автоматизирана система за отчетност: Автоматизирано изчисление на задълженията
Автоматизирано изчисление на договорни неустойки: Работа с всички видове задължения...
...Купете шофьорска книжка, лична карта, паспорт, разплащателни ведомости, сертификат и т.н....
Моля, свържете се с нас за всяка нужда от получаване на административни документи.
...
Проследяване на постъпленията и напомняне за неплатени суми
Управлениена разходните бележки
Регистриране и подготовка надокументи за вашия счетоводител
ВАШИТЕ ПРЕДИМСТВА
Предоставяте по-добра реакция на вашите потенциални клиенти/клиенти
Увеличавате стойността на имиджа на вашата компания
Задържате клиентите си благодарение на персонализирано проследяване
Стриктно проследяване на вашето...
...Референтният Keendoo е сигурна база данни, която черпи своята ефективност от технологията Nuxeo, включваща управлениенадокументи (GED) и управлениена цифрови активи (DAM). Тя централизират данните за продуктите в единен референтен справочник, споделен между отделите, и запазва историята на данните за продуктите през целия им жизнен цикъл. Така индексирани, данните са лесно достъпни благодарение на структурираното класиране: референтен справочник на доставчици, референтен справочник на суровини, референтен справочник на опаковки, портфейли на гами и продукти, свързани с индикатори.
...- контролиране чрез Wlog на коректността на натоварения и предварително подготвен материал;
- управлениена операциите по изход с евентуално издаване на документ за доставка, опаковъчен лист и данъчни документи за изпращане.
...":"•Сигурни данни","•Business Process Automation":"•Автоматизация на бизнес процеси","Our SharePoint Services:":"Нашите услуги за SharePoint:","•Collaboration":"•Сътрудничество","•Document Management":"•Управлениенадокументи","•SharePoint Development":"•Разработка на SharePoint","•Intranets and Extranets":"•Интранет и екстранет","•Workflows & Business Processes":"•Работни потоци и бизнес процеси"}...
... веригата за доставки от врата до врата. Допълнителните услуги, които предлагаме, включват:
- Подготовка и издаване на всички необходими документи за дестинациите
- Застраховка на товара
- Митническо освобождаване
- Деконсолидиране на дестинациите и освобождаване на товара на получателя
- Доставка на товара до получателя.
... оптимизацията на инсталацията и откритията на дефекти, по избор чрез дистанционен достъп
— Цифрово архивиране надокументи – всички важни документина инсталацията се записват локално и могат да бъдат извиквани по всяко време
— Лесна интеграция на инсталацията – предаване на данните от инсталацията към техническото управление чрез стандартни протоколи или визуализация на PC/таблет (MEC Remote)...
... или преминаване през стена и др.) и по деполутация на ями (обработка на камъни, вземане на проби за анализ, управлениена замърсени отпадъци (PCB, минерално или растително масло...) също могат да бъдат поети от GMT.
Всеки проект се проучва в детайли преди реализацията му, за да се предоставят всички изисквани документи, план за превенция, систематичен анализ на риска...
...видео продукция, управлениена общности, разработване на персонализирани инструменти и много други. Превръщаме предизвикателствата в възможности, като се уверяваме, че вашата марка комуникира ефективно и се откроява.
... месечното възнаграждение на служителя; ✓ Месечно плащане на данъка върху доходите на физическите лица; ✓ Месечно плащане на социалните осигуровки на работодателя и служителя; ✓ Изготвяне и изпращане на задължителните документи до компетентните местни органи в случай на болничен отпуск, проследяване на делото; ✓ Регистрация на служителя в задължителните допълнителни фондове; ✓ Задължителна периодична оценка / Пълен медицински преглед; ✓ Консултации и инструкции относно мерките за защита на здравето и безопасността на работното място; ✓ Консултации и инструкции в случай на спешност;...
...":"Синоним на гъвкавост и намаляване на общите разходи за притежание (TCO). Ние интегрираме ИТ инфраструктурите на нашите клиенти с най-добрите решения на пазара.","SÉCURITÉ D’ENTREPRISE :":"СИГУРНОСТ ВЪВ ФИРМАТА :","SOLUTIONS D’IMPRESSION ET DE GESTIONDOCUMENTAIRE :":"РЕШЕНИЯ ЗА ПЕЧАТ И УПРАВЛЕНИЕНАДОКУМЕНТИ :"}...
...За повече защита на личните данни на бюрото или в домашния офис. Уредът за унищожаване надокументи с устойчиви стоманени режещи валове е нечувствителен към кламери и офис кламери и унищожава магнитни и клиентски карти.
• Качество „Произведено в Германия“
• Стоманени режещи валове с доживотна гаранция
• Тихо функциониране
• Управлениена енергийна ефективност
• Функция против запушване на хартия...
...Досие с капаци е инструмент за управление, използван за съхранение и организиране на информация за клиентите. Този тип досие е идеален за съхранение на фактури, договори, оферти, поръчки и други важни документи, свързани с вашия клиент.
Твърдо досие 250 г с 2 капака.
Референтен номер: M42G
Височина: 320 милиметра
Ширина: 240 милиметра
Доставка: 48ч (в зависимост от наличността)
Зелен цена: Не
Смесване: M42...
...За да внедрите или подобрите вашето Lean управление, ви предлагаме дисплей колони (светещи или не), за да подчертаете вашите документи, статистики и други важни данни по време на срещи, например.
Произход на продукта: Франция
Размери: плакати A3 или A4 в хоризонтален формат
Завършване: прозрачен PET и PMMA, дебелина 3mm...
...Клеммни шини се използват за бързо и лесно свързване на неотворени документи.
Лесно управление - добро качество - икономични - също и самозалепващи - с разделителна лента - много стандартни размери налични на склад за незабавна доставка
самозалепващи: с и без лепяща лента
за сборници от листове до: 30 / 60 / 80 и 100 листа
също и с разделителна лента: за архивиране в папка
Стандартни дължини: DIN A5 / DIN A4
Маркировка: печатаема...
...Работната среда в момента се променя драстично. Работното място често е навсякъде и по всяко време.
Достъпвайте документите си по всяко време и от всяко място с помощта на мобилния достъп до документи чрез amagno Mobile Explorer. Особено важно е мобилната работа в движение. Популярни, но с оглед на сигурността, са класическите онлайн решения за съхранение като Dropbox, OneDrive, Google Drive или...
...djooze.crm ви свързва директно с вашите клиенти по гъвкав начин. Документи, бележки, задачи, оферти и срещи се организират ефективно. Облачна платформа, налична на Mac и Windows.
...Social Hub е инструмент за управлениена социални медии за дигитално обслужване на клиенти в екипи. Прост, бърз и надежден с функции като входяща поща, мониторинг в реално време и анализи на производителността.
Безплатен 30-дневен пробен период и безплатна онлайн демонстрация на https://socialhub.io/de/demo-vereinbaren/...
... свържем офлайн системи с онлайн системи и да обменяме данни в сигурни формати.
В нашата компания успешно използваме собствена системна програмация за управлениена стоки, клиенти и фактури, счетоводство и постоянно я разширяваме.
Все по-често използваме уеб базирани системи, за да постигнем независимост от операционни системи и по този начин по-лесно управлениена системата.
...Lobster_scm представлява дигитализация и оперативна интеграция на процесите.
Lobster_scm
… позволява в собствен портал да се съберат процесите в оперативния бизнес в дигитален формат. Целта: истински преглед и оптимално управлениена процесите, независимо от съответните участващи системи. Lobster_scm свързва исторически обусловените данни и слага край на търсенето на правилната информация. Всички бизнес процеси се представят и оркестрират без прекъсвания в медийната среда. Така протича дигитализацията.
...Разменяте ли данни чрез USB носители? Внасят ли външни партньори данни на USB флашки във вашата компания? С ondeso DC имате възможност да намалите свързаните рискове.
...MDE/BDE решение с машинна свързаност за мониторинг и целенасочено увеличаване на производителността и автоматично известяване в безлюдни операции.
На монитор се показва състоянието на всяка машина. Производството може да се наблюдава от всяка точка на света. Различни отчети предоставят информация за последните седмици и месеци. Събирането на данни от машините е идеалният инструмент за оптимизиране на натоварването на машините и времето за настройка.
... документацията. На този етап, в светлината на получената информация, се подготвят документи, които са подходящи за текущите дейности.
Накрая, последната стъпка от процеса е подготовката на сертификата ISO 9001. Когато се установи, че предоставените документи отговарят на всички условия, предприятието придобива правото да получи сертификат ISO 9001.
...Този модул "Човешки ресурси" позволява управлениена информацията относно служителите на вашата или вашите компании:
Управлениена служителите
Управлениена графиците
Управлениена услугите (работни листове)
Този модул включва електронно управлениенадокументи (ЕДД), което позволява архивиране на административните документина всеки служител.
... параметри, за да обработват исканията на персонала в своята секция, като записите на заявителя, планирането и исканията за отпуски в съответните им отдели. Този модул също така улеснява исканията за разрешения, промени в планирането и индивидуалните предимства. Всичко това е интегрирано и се решава с няколко клика, премахвайки необходимостта от попълване на безкрайни документи и тяхното обработване. Служителите могат да подават искания за отпуски и да проверяват остатъците си с прост интернет браузър.
...С Microsoft Office 2013 Home & Business, се възползвайте от подобрен потребителски интерфейс, оптимизиран за тактилна интеракция, чрез стилус или клавиатура. Открийте подобрения вид за по-голяма ефективност и по-добро четене. Новият начален екран предлага избор от актуални документи и шаблони, за да спечелите време. Microsoft Office 2013 Home & Business включва Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Outlook.
Производител: Microsoft
Състояние: Нов
Срок на валидност: Вечен
Език: Всички езици
Доставка: Имейл...