... запазване на стойността на системата, като работим само с реномирани производители на асансьорни контролери и честотно регулирани задвижвания. Редовните инспекции, извършвани от нашите специалисти, допринасят за безопасността и надеждността на системите. В случай че все пак възникнат затруднения, предлагаме 24-часов сервиз, включително системаза спешно повикване. Всички сервизни договори се настройват индивидуално спрямо нуждите на клиентите и конкретните системи.
... електронна документация, управление на всички поръчки и бързо изпълнение на задания, регистриране на работното време на нашите служители, мониторинг на маршрутите, свързани с поръчките, проверка на ефективността на показателите на нашите служители, генериране на автоматични отчети с резултатите от работата, мониторинг на показателите за ефективност на всички възложени задачи. Допълнително е важно да споменем разширен панел за комуникация с клиентите по електронен път. Заповядайте да проверите пълното описание на нашето приложение и да се свържете с нас!
...Ас, Опглабек и Зутендал (ГАОЗ).
В момента наемаме 42 жилищни единици извън социалната системаза наемане. С това целим да осигурим жилище на специални целеви групи или на институции или организации, които работят за укрепване на кварталите.
За поддръжката и ремонта на нашите жилища работим с работни поръчки. Те се създават след уведомление от наемателя или в зависимост от изпълнението на...
AR Outsourced Company предлага на нашите клиенти висококачествени и професионални услуги, свързани с подаване на фактури, управление на сметки и съгласуване на сметки. Основата за успешната работа на всяка компания е прозрачна и ефективна системазапоръчки и фактури, която да осигури здравословен паричен поток и ефективно разпределение на финансовите ресурси. Благодарение на нашия експертен...
Основната задача на системите Fink е електронното записване на времето запоръчки, проекти и персонал. Портфолиото се разширява с свързаната системаза контрол на достъпа, регистрация на превозни средства (включително данъчно допустим дневник за пътувания) и планиране на услуги. Клиентите се доверяват на пакета на Fink Zeitsysteme за събиране на оперативни данни от 1975 година. Специално...
... да въведете рецептата и FoodDESK ще свърши останалото!
Тези алергени се ПОКАЗВАТ АВТОМАТИЧНО чрез iPad, уеб магазин, на касови системи, везни и т.н.
За 2 минути изчислете алергените, съставките и хранителните стойности на приготвянето
Обширен модул за HACCP и изчисляване на разходите
Спестете време, като приемате онлайн поръчки
Открийте предимствата на нашата системаза телевизионна реклама
Можете да намерите преглед и тарифите на нашите продукти по-долу...
...Осигурете на вашия офис персонал, търговски екипи и клиенти мощни продуктови конфигуратори и селектори за резервни части. Лесна и достъпна система, в която вашият екип и вашите клиенти могат бързо и лесно да правят оферти, да подават поръчки, да намират информация за продуктите, както и да следят проекти и поръчки. Цялото това нещо осигурява невидима цифрова трансформация на вашия бизнес.
... филтри (масло-гориво-въздух) - Седалки за трактори - Хидравлични помпи - Системаза контрол на клапаните - Цилиндри за повдигане - Картали - Комплекти за хидравлично управление - Комплекти за серво управление - Производствена компания - Цилиндрови втулки - Производствена компания за колянови валове. Изнасяме нашите продукти в различни африкански държави, Азия и Европа.
... решения за перфектно изпълнение на вашите поръчки.
Предизвикайте ни – за вас ние винаги сме "в ефир"!
Powermail-Hamburg е отлично оборудван пълен сервиз за обработка на писма, настроен за рационална и точна обработка на вашите поръчки.
Произвеждаме специализираен софтуер за средни и големи предприятия. А) Salespoint: Управление на продажбите, приемане на поръчки от търговски точки с помощта на смартфон, свързва се с всички ERP системи, предоставя back office за автономна работа. Б) Компютризирана системаза управление на поддръжката, никога управлението на поддръжката на активите и механичното оборудване не е било толкова...
... 02 Изпълняваме най-големите поръчкиза кратко време 03 Балък Хоум гарантира качество на продуктите по ISO 9001 04 Предлагаме на всеки клиент индивидуална оферта според нуждите му 05 Имаме дългогодишен опит в доставките за големи клиенти 06 Разполагаме с нови напреднали производствени мощности 07 Произвеждаме собствени нови патентовани материали 08 Осигуряваме постоянен контрол на качеството на всички производствени процеси 09 Предлагаме ви широка гама от продукти...
Ние целим да предоставим на бизнес клиентите напълно интегрирани SAP ERP продукти и решения, адаптирани към техните бизнес нужди, за по-добро организиране и планиране на ресурсите им. Нашата продуктова линия включва Системазапоръчки в столова, предоставена като добавка за SAP ERP.
ПРЕДОСТАВЯМЕ АЛУМИНИЕВИ ПРОФИЛИ, РУЛОННИ ПРОФИЛИ, ПРОФИЛИ ALDOKS, ПРОФИЛИ ЗА ЛИФТОВЕ, ПРОФИЛИ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ, ПРОФИЛИ СИСТЕМА C60, ПРОФИЛИ ЗА СТЪКЛЕНИ БАЛКОНИ, ПРОФИЛИ СИСТЕМА FACEDE, ПРОФИЛИ ЗА МЕБЕЛИ, ПРОМИШЛЕНИ ПРОФИЛИ, ПРОФИЛИ ЗА СТРОИТЕЛСТВО, СЛЪНЧЕВИ ПРОФИЛИ, АВТОМОБИЛНИ ПРОФИЛИ И МНОГО ДРУГИ. РАБОТИМ С ДЪЛЖИМАТА СТРИКТНОСТ И ДОСТАВЯМЕ ПОРЪЧКИ В СРОК.
...Пазарувайки от нашия уебсайт, вие печелите следните предимства:
- Изгодни цени (Нашите цени са по-ниски от тези в Турция)
- Сигурно пазаруване и възможност за проследяване на поръчките
- Доставка до вашата врата навреме и безопасно
- Възможност за избор на вашия куриер
- Достъп до отстъпки и промоции от производителите
- Системаза натрупване на бонуси за всяка поръчка. Възможност за плащане на доставката...
... корнизи, полукръгли или правоъгълни, кръгли и правоъгълни водосточни тръби, покрития за хидроизолация на плоски покриви, водни кутии, ламперии/долни повърхности, решетки против листа, различни обшивки и сгъвания, строителни материали, инструменти и крепежни елементи.
ARALTEC осигурява също така техническо и търговско обучение, както и подготовка и изпращане на поръчки в срок от 24/48 часа в...
... повредени автомобили. Разширеният екип от специалисти на Pelter Automaterialen ежедневно отговаря на многобройните технически и специфични въпроси на клиентите, и то чрез телефон, факс, имейл и отскоро онлайн с помощта на LOS (Life Ordering System). Освен това системата "Pelter Partscat" (която е напълно обновена онлайн платформа запоръчки през 2013 г.) предлага възможност за консултации и поръчки извън работното време.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Приемане на поръчки в близката околия; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Софтуер за кол център; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в рамките на Германия; ACD система; CTI; Дайлер...
... – Доверие – Сигурност”.
1. Ние Ви предлагаме най-добрите цени
Ние се стремим да предлагаме нашите продукти винаги при справедливи условия и на изгодни цени.
2. Надеждна и бърза доставка
Чрез оптимизирана логистична система, ние бързо и надеждно изпълняваме Вашите поръчкиза доставка.
3. Можете да ни се доверите
Ние сме надеждни и като компания с висока достоверност сме известни на този пазар.
Чрез нашия над стогодишен опит в производството и разпространението на нашите FSC-сертифицирани продукти разполагаме с изключително обширни познания в бранша.
При нас ще намерите над 200 вида ролки за всяка касова и кредитна система, етикети, както и всичко необходимо консумативи за вашия принтер, копирна машина, факс и др.
От 2015 г. PRONTRO AG е официален доставчик на консумативи за касовите системи ORACLE-MICROS (включително карти за служители). Моля, обадете се на нас за вашите първоначални поръчки, благодаря!
Вече от 1921 година ние подкрепяме нашите клиенти с висококачествени продукти и индивидуализирани услуги и решения.
Като партньор на водещи производители, ние сме на разположение и днес с нашите квалифицирани и мотивирани служители. Чрез иновативна системаза снабдяване, ние осигуряваме бързо и безпроблемно обработване на вашите поръчки. Решаването на специфични нужди на клиентите е нашата...
Услуги
В зависимост от желанията на клиента, на нашите машини се произвеждат индивидуални тръбни завои до готови за монтаж заваръчни възли.
За да можем да изпълняваме поръчки гъвкаво и икономично, постоянно поддържаме на склад няколко хиляди метра различни размери тръби.
Освен обработката на тръби, в нашата фирма могат да се извършват и стругарски работи.
С използването на съвременна 3D-CAD система, ние сме в състояние да обработваме всички популярни формати на данни.
В сътрудничество с дългогодишни партньори предлагаме и широк спектър от обработка на ламарина, както и повърхностна обработка.
... капацитетите ни са осигурени – дори за големи поръчки. Не е изненада, че компании по целия свят разчитат на Афаг.
Референции
Модулите на технологията за манипулиране и подаване на Афаг се доказват в производството на ключове за светлина на Schneider Electric от десетилетия. Поради тяхната дълготрайност и надеждност, при нови инсталации предпочитат продуктите на Афаг.
С подавателните станции за флакони и силиконови мембрани за автоматизирано сглобяване на контейнери за диагностични реактиви, Афаг изпълни специално клиентско желание за автоматизирано сглобяване на медицински технологии.
... сектори. През същата година компанията преминава към системаза управление на качеството ISO 9001 и системаза управление на здравето и безопасността OHSAS 18001, продължавайки усилията си в областта на качеството и ценността на човека. Нашата компания, която произвежда в отговор на клиентските поръчки, продава своите продукти като полуготови изделия, в форма на плоскости или сафия, на печатници и...
... ситуация. Това ни дава възможност да приемаме поръчки от едно парче до големи поръчки и специални проекти, като например от фасадното строителство.
Смятаме се за удължено рамо на нашите клиенти. Новият иновативен онлайн магазин, свързан с нашето гъвкаво производство и отлично организирана логистика, предоставя значително конкурентно предимство за нашите клиенти.
На нашия нов уебсайт можете да...
Мощно и лесно всичко в едно цифрово меню с QR код и създател на менюта за печат. Управлението и публикуването на вашето цифрово меню е просто и лесно: интуитивният уеб интерфейс на MasterTAAG улеснява добавянето на храни и напитки, включително вариации на продуктите. Разбира се, е възможно етикетиране на алергени и добавки в съответствие с изискванията на ЕС. QR код меню | За хранене на място | Кликни и вземи | Системаза управление на поръчки | QR код с лого | Автоматичен превод | Създаване на PDF | Промоции | Снимки | Редактиране в реално време | Безконтактно плащане...
O Sistrade® MIS (Системаза управление на информацията) | ERP (Планиране на ресурсите на предприятието) е решение за управление на бизнеса, разработено от SISTRADE, насочено към управлението на процесите. Това е технологично решение, което предлага на средни и големи компании основните функции за бюджетиране, управление на поръчки, покупки, складове, управление на производството, счетоводство и...
... услуги за моите клиенти са налични от едно място и ми позволяват гъвкаво, индивидуално и навременно да отговарям на клиентските желания. Производството винаги е с внимание към околната среда и здравето, благодарение на инсталираната системаза пречистване на въздуха в залата.
Моят бизнес е специализиран в заваръчни конструкции, транспортни рамки, специални поръчки, метални и стоманени конструкции...
... отношения с нашите служители и доставчици и винаги имаме отворено ухо за вашите нужди. Ние съзнателно избрахме системаза управление на околната среда, която планираме да сертифицираме през 2018 година. Отнасяме се внимателно към ресурсите и строго следим за правилното изхвърляне на нашите отпадъци. От нашето желание да запазим красотата на природата се роди идеята за нашата колекция от бижута, изработени от галванични листа и цветя.
Есмак Дишли е основана през 2008 година в Измир, след 25 години секторен опит и знания. Това е производствен център, в който желязото се обработва като канавица за металната индустрия; произвеждат се зъбни колела, специални поръчки, оригинални продукти и машини. Производствената система на Есмак Дишли приема управлението на общото качество, използвайки проверки за контрол на качеството в процеса...
... започне и с други модули, като например системата за управление на персонала lisa Personalmanagement.
SelectLine ви предлага всички възможности за професионално и ефективно управление на обработката на поръчки и финансовото счетоводство във вашата компания от А до Я. От първата оферта до потвърждението на поръчката и автоматизираното създаване на товарителници, фактури и напомняния. Програмата също така ви подпомага в управлението на склада и цялостния процес на покупки.