...изготвяне на обикновени документина английски, проследяване и напомняне за досиета, клиентски отношения, оферти и фактури, управлениена графици, връзка с счетоводната кантора, презентации, събития. Публичен писател, нашите мисии: Entreplumes има за цел да помогне на частни лица в изготвянето на техните писмени документи (писма, автобиографии и мотивационни писма, спомени, житейски разкази...) и управлението на техните административни задължения (формуляри, промяна на живота...). Entreplumes ви предлага сътрудничество, което се адаптира към вашите нужди, независимо дали са еднократни или редовни.
...
- Divalto idylis: софтуер за управление в облака
- Divalto DS-mobileo: приложение за мобилни работници, свързано с вашия ERP/CRM
- Divalto DS-agileo: решение за колаборативни портали и управлениенадокументи
Групата Дивалто разполага с над 11 000 клиентски компании и 1 500 експерти Дивалто по целия свят.
...
Тази технология се прилага на пазара на единични транзакционни съобщения, за разпространение на професионална информация, за осигуряване на сигурността на транзакциите, на пазара на изпращане на маркетингови елементи и за управлениена кризи.
Някои примери за приложения: потвърждение на резервация или транзакция чрез SMS и/или имейл, изпращане на бюлетини или информация, търговска проучване, изпращане на електронни фактури, на ведомости за заплати, напомняния за клиенти, аларми, анкети по имейл.
... специализирана в превода на руски, френски и английски. Олесия Гришина предлага услугите си като заверен преводач-устен на официални документи, като актове за гражданско състояние, юридически документи и търговски договори. Alima Trading позволява представянето на френски компании, които желаят да се установят на руския, френския и българския пазар. Ние търсим клиенти, преговаряме и сключваме договори за продажба или услуги от името и за сметка на тези компании. Alima Conseils предлага да ви придружи в две основни области: Обучения и услуги.
... (кандидати с надеждни гаранти). Ние се грижим за състоянието на имота при влизане и за изготвянето на договора за наем. След подписването на договора, ние поемаме цялото управлениена вашия апартамент: административно управление (изготвяме и изпращаме уведомления за дългове, събиране на наеми, изготвяне на необходимите документи за вашата данъчна декларация...) и техническо управление (поддръжка и...
...
ЮРИДИЧЕСКИ СЪВЕТ
Ние ви напътстваме в различните юридически стъпки, които трябва да предприемете, за да увеличите или намалите капитала на вашата компания (организация на общи събрания, изготвяне на протоколи, депозиране на фондове и др.).
УПРАВЛЕНИЕНА ЗАПЛАТИ
Нашата услуга за управлениена заплати ви позволява да обработвате всички операции, свързани със заплатите и осигуровките на вашите...
... знания (електронно управлениенадокументи, работен поток). Тя също така предоставя своята експертиза в разработването на уеб и интранет портали. Решение №1 в света за проектиране и иновации на продукти, CATIA и PLM пакета Enovia предлагат изключително преживяване с цифровия продукт, основано на платформата 3DEXPERIENCE. Много над класическите инструменти за 3D CAD, CATIA освобождава иновационния потенциал на компании от всякакъв размер и от множество сектори.
...Тя също така ви предоставя качествени продукти, като принтера Lexmark.
За да задоволи още повече клиентите си, Esus, група C’PRO предлага почти тридесет софтуера и ефективни бизнес решения. Решенията за управлениенадокументи Zeendoc (поща, недвижими имоти, човешки ресурси...) и Docuware са примери за това. Също така, тя ви представя бързи, сигурни и екологични решения, като електронния подпис, за да улесни ежедневието ви в бизнеса. Освен това, с решението Zeenfournisseur, контролът и управлението на вашите доставчици стават много...
... относно удовлетвореността на клиентите и качествената работа ни позволи да работим с най-големите компании и да получим две сертификации ISO. Сертификациите ISO 9001:2008 и ISO 17100:2015 гарантират оптималното управлениена проекти, спазването на зададените срокове и качеството на нашите преводи и контролите.
... да купите: времето.
Нашите области на намеса:
Асистенция в управлението:
Управлениена график и насрочване на срещи.
Организация на срещи, пътувания, бизнес обяди.
Управлениена имейл кутията.
Управлениена разходни бележки.
Управлениена материални ресурси (отношения с доставчици, управлениена запаси...).
Създаване и проследяване на вашите табла за управление.
Събиране и управлениена неплатени задължения.
Имейл разпространение и директна поща.
Създаване на PowerPoint презентации.
Телесекретарство:
Създаване и въвеждане надокументи.
Консолидиране на файлове.
Транскрипция на аудио, видео...
... базирани на вземането под внимание на човешкия фактор и въпросите, които могат да възникнат в този контекст на промяна. Как работи? Ние организираме нашите услуги около цялостна и много ефективна система за управлениенадокументи (GED), с ненадминат текстов търсач, който позволява намирането на документ сред милиони за секунди, въз основа на всякакви критерии. За да допълним тази услуга, ние...
Нашият бизнес център предлага услуга за наем на офиси на нашата баржа за променлив период, от няколко часа до няколко години. Ние също така сме виртуален офис за много занаятчии, предприемачи или компании, които, без собствен офис, избират търговска адресация. Осигуряваме секретарски услуги като управлениена обаждания, изготвяне на оферти и архивиране надокументи. Също така на ваше разположение...
BDMI : Вашият партньор за управление и осигуряване на вашите средства за плащане и документи
BDMI е малка и средна компания, която предлага на своите клиенти и търговци 5 основни продукта :
• Нашият софтуер за сигурен печат
• Сигурни документи
• Машини за обработка на кореспонденция и хартия
• Оборудване за осигуряване на плащания
• Нашите услуги за потребителите...
Перфони е френска стартъп компания, създадена през 2011 г., чиято цел е да върне магията на работата в екип чрез прост инструмент за управлениена проекти и съвместно работно пространство в SaaS режим. Нашата мисия е да увеличим ефективността на работата на екипите чрез определени ключови точки, като проследяване на плановете за действие, проследимост на решенията, управлениенадокументи, срещи...
... процес: - Софтуер за управлениенадокументи (GED): създавайте, управлявайте, контролирайте вашите документи, овладявайте версиите им и качеството на информацията - Софтуер Qualios Manager за управлениена вашия работен процес: проектирайте и управлявайте вашите формуляри в зависимост от вашата област на дейност и особеностите на вашата компания. Така запазвате контрол над всички ваши потоци и бизнес...
Управлениена пик на активност, облекчаване на техническите екипи, комуникационната служба… нуждаете се от временно съдействие и външен поглед? INSPIR’85 ви предлага своята реактивност, професионализъм и адаптивност в областта на комуникацията! Основната му дейност: писане и корекция надокументи. Неговото конкурентно предимство: лека структура, следователно реактивна. Неговото основно предимство...
OUTSIDE-BO е компания, специализирана в управлението на административни задачи в Back-Office, предлагаща решения за аутсорсинг за вашата: администрация на продажбите, покупки, следпродажбен сервиз, проследяване на поръчки, управлениенадокументи, управлениена бази данни, въвеждане на фактури, напомняне на клиенти. Административен аутсорсинг BPO администрация доставки back-office покупки back-office доставки административна поддръжка...
KMF SERVICES предлага възможността на професионалисти и частни лица да имат секретар без наемане. Всъщност, ние сме независим секретариат, който работи на място или дистанционно, за да предоставим помощ за административното управление, като: - написване на писма, - създаване на бази данни, - издаване на оферти, фактури, поръчки, - създаване на комуникационни инструменти, - класифициране и архивиране надокументи, - и др. Повече информация на нашия уебсайт.
...
- Проследяване на поръчките,
- Приемане и количествена и качествена проверка на поръчките,
- Контрол на качеството и организация на инспекции от трети страни,
- Специално съхранение, етикетиране, опаковане на продуктите,
- Логистика: консолидиране, поставяне в контейнери и изпращане,
- Управлениена транспортите, експортни документи, административни формалности за внос, митнически процедури и доставка на място,
- Управлениена графиците, както и административна и финансова обработка на досиетата.
... един непълен списък на задачите, които нашите сътрудници могат да изпълняват: - Програмиране (във всички езици) - Управлениена електронна поща - Обслужване на клиенти - Управлениена покупки - Уеб писане - Обработка на текст - Архивиране надокументи - Поддръжка - Търсене на кандидати за агенция за подбор на персонал Този списък не е ограничителен и много персонализирани задачи могат да бъдат обсъдени. За да научите повече, моля, свържете се с нас.
... - Бързина - Икономия Мон Телебюро предлага помощ в управлението на администрацията на вашата компания. Също така, предлага да прегледа и коригира с помощта на софтуер всички ваши документи (във всякакви формати). Мон Телебюро може да извърши за вас услуги по човешки ресурси (наемане, план за обучение, административно управлениена персонала). Мон Телебюро се движи в Сена и Марна, около Сен Тибо дьо Вин. Не чакайте повече, офертите са безплатни и без задължения. Очакваме ви.
От повече от 37 години групата COPY SUD предоставя услуги за трансформация на работните процеси и управлениена цифровите документи: цифрово и хартиено производство, сканиране, архивиране и съхранение.
Разпространяваме документни решения: Мрежови принтери, Софтуер за електронно управлениенадокументи, Софтуер за свързаност, Сканери, Решение за отчитане и управлениена квоти, Решение за архивиране (вътрешно и външно), Решения за архивиране (с доказателствена стойност).
... на мостри, рязане, перфориране, поставяне на капси, залепване на листове върху подложки. ОПАКОВАНЕ: Сглобяване на партиди, опаковане в термосвиваемо фолио или термосвиваемо, поставяне в кутии, разпределение, залепване на картонени папки. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ: Изпращане на голямо количество (Destinéo, Ecopli, не спешна преса). ОБЩИ УСЛУГИ: цифровизация надокументи, архивиране или унищожаване на обикновени или конфиденциални документи, компютърно въвеждане, подготовка на учебни папки. Тези услуги се извършват в изолиран, отопляем и охраняем склад или при клиента.
...Abritel и др. С модула за електронен подпис ще спестите време за обмен и подписване на всички ваши документи.
Софтуер за управлениена наеми: за управлениена вашите имоти през цялата година, това е софтуерът, от който се нуждаете. Можете да управлявате с няколко клика цялата търговска, административна и счетоводна част. Функции като имейли и изпращане на SMS също са налични, за да подобрят комуникацията ви с клиентите.
...обективна представа за зрялостта и рисковете, свързани с нематериалния капитал, с цел допълване на съществуващите анализи.
Основавайки се на въпросници, данни с отворен достъп и документи, предоставени от компанията, инструментът обективно анализира 25 компонента на нематериалния капитал на компанията, за да оцени зрялостта, рисковете и финансовата стойност с течение на времето. В крайна сметка, Diag n’Grow произвежда табло за управление, съдържащо ключови индикатори за проследяване на нематериалния капитал.
...- Административно управление: подреждане и класифициране надокументи, деклариране пред каси и данъчни служби, проследяване на досиета и управлениена спорове.
Намерете нашите други пакети на нашия уебсайт: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
Търговските компании с 1 до 50 служители обикновено нямат достъп до интегрирани софтуерни решения от типа ERP. Въпреки това, те търсят софтуер за управление, който да обединява всичко, способен да управлява поръчките на клиенти и доставчици, да редактира документи (оферти, товарителници, фактури...), работещ в мрежа и достъпен на Mac, PC и дори в интернет. Това предлага Booster Pro ERP. За първи...
... административното, счетоводното, данъчното и социалното управление. Ние предоставяме на МСП ефективен софтуер за заплати, който позволява аутсорсинг на изготвянето на заплатите. Също така, нашата счетоводна производствена система ви позволява да прехвърляте дистанционно всички ваши документи, за да улесните обмена на счетоводни, данъчни или всякакви други документи.
... пространство - Улесняване на достъпа и търсенето на вашето съдържание за спестяване на време - Избягване на загубата и влошаването на вашите документи. От 1971 г. ние сме избрали да останем компания с човешки размери, където вниманието към детайла, способността да се адаптираме технически с времето и безупречното качество на услугите определят ценностите на SOTIEG. Присъединете се към нас и нека поговорим за вашия проект! Нашите области на експертиза: Електронно управлениенадокументи, GED, Сканиране, Въвеждане на данни, OCR обработка, Индексиране, Документна инженерия и Архивиране.
... (резервиран достъп, сигурни връзки, приемане на поръчки, управлениенадокументи, автоматизирани имейл известия,...). Качеството на нашата работа ни позволи да подкрепим много професионалисти и компании от нашия регион, за да могат те да усвоят новите цифрови практики и да интегрират тези технологии с цел подобряване на конкурентоспособността си. Ние подкрепяме компаниите в реализирането на маркетингова...