... настройва вашите конферентни и изложбени зали трайно, виртуално или реално. Изложението се организира и управлява с мощна CMS система за управлениена съдържанието, специално разработена за изложбени и конгресни прояви. Потребителското изживяване, 3D виртуализация, насочване на посетителите са само някои от ключовите предимства на такива системи.
Виртуално изложение
Виртуално събитие
Виртуален конгрес
Виртуален щанд
Очаквайте повече от просто техническа платформа!
... гарантира постоянно нарастващите изисквания за правилно унищожаване на старите документи, през 1998 година в Боркен-Весеке, на адрес Хохер Вег 51, беше построена нова производствена сграда.
През 1999 година предприятието беше сертифицирано като специализирано за управлениена отпадъци, а също така получи сертификат за съответствие за унищожаване на стари документи и носители на данни. Нашето съоръжение отговаря на най-новите изисквания на DIN 66399.
...
Управлениенадокументи!
С иновативни решения за услуги ние даваме възможност на нашите клиенти за внимателно външно управлениена чувствителни бизнес и клиентски данни. От 2010 г. сме сертифицирани от TÜV Süd по DIN ISO 9001:2003.
Сигурни и икономически ефективни решения
Сигурни и икономически ефективни решения!
За да осигурим единно, качествено обслужване, ние стандартизирахме всички...
... обхващаме и областите управлениена взаимоотношенията с клиенти, управлениенадокументи и бизнес интелигентност. В Компютър Бауер работят около 50 души. Като Ausbildungsbetrieb ние осигуряваме компетентни специалисти и сме горди, че можем да поемем повечето от нашите стажанти след успешното им завършване.
...При сделки по сливания и придобивания (M&A) ви е нужен виртуален данни стая, която опростява всяка фаза на транзакцията: както обмена на конфиденциална информация, така и сътрудничеството с други участници, както и целия процес от подготовка до завършване. Оптимизирайте управлението и обмена на конфиденциални документи и запазете прегледа чрез индивидуални табла за управление. Те ще ви държат и вашите екипи по корпоративно развитие в крак с текущите транзакции.
...ИТ консултиране и управлениена ИТ проекти
- Анализ, концепция, инсталация и разширение на ИТ системи
- Цифровизация на хартия (разпознаване на текст / OCR) и сканиране
- Автоматизирани работни процеси (workflow)
- Управлениенадокументи, портал софтуер и социален интранет
- Интернет, интранет и екстранет решения.
Цифровизация на хартия: За да имате централизирано хранилище и да не търсите...
Fido е вашият партньор в областта на управлението надокументи и управлението на корпоративно съдържание. С удоволствие ще ви консултираме, ако искате да управлявате фактури, разписки, документи и всяка информация в компанията централизирано, от автоматизирано сканиране и събиране, през работни потоци до BPM. Комбинацията от управлениенадокументи и управлениена корпоративно съдържание...
... съоръжения #Фармация #Топлоелектрически станции #Индустриални съоръжения #Тръбопроводи #Арматури #Безопасност #Защита на труда #Ex-защита #Защита на околната среда #Техника за отпадни води #Чистота на въздуха #Предотвратяване на инциденти #Апарати #Топлообменници #Помпи #Измервателни уреди #MSR #Инженеринг #Реинженеринг #Планиране на преустройство #Управлениена проекти...
DEWAWI е иновативна и лесна за използване система за управлениена стоките, с която можете безпроблемно да създавате оферти, поръчки, фактури и други документи. Системата е уеб базирана и независима от платформа, което позволява да бъде инсталирана на различни сървъри локално или като облачно решение. Развитието е насочено към бързи и ефективни бизнес процеси. С удоволствие ви предлагаме нашата...
... специализираните колички, все повече се разработват и произвеждат специални кутии и транспортни контейнери. Известни световни компании разчитат на компетенциите на RAWOTEC.
С постоянно нарастващите количества в основния бизнес сектор колички, RAWOTEC реши да предостави лиценз за производство на системата за съхранение на велосипеди RAWOFLEX на известната в индустрията за велосипеди немска компания HEBIE. Там продуктът се произвежда и се разпространява по целия свят под името TURRIX.
От края на 2009 г. RAWOTEC е сертифицирана по DIN EN ISO 9001 (система за управлениена качеството).
... ТОЧНАТА торба.
За нашето управлениена качеството и околната среда сме сертифицирани по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. С това беше потвърден нашият висок стандарт на качество, от който нашите бизнес партньори се възползват от години. От 2021 г. сме също сертифициран специалист по управлениена отпадъците (EfB).
На нашия уебсайт можете да намерите допълнителна информация за нашите продукти и нашето пълно предложение за услуги. Видеа и често задавани въпроси бързо и лесно обясняват нашите услуги.
...GewerbeAnmeldung.com създава за теб всички формуляри, от които се нуждаеш за основаване на фирма. В общия пакет получаваш над 10 страници попълнени документи, които улесняват старта на твоята самостоятелна дейност. Особено фрийлансъри често питат Оливер Корпила как точно става с данъчния регистрационен формуляр, който, между другото, трябва да попълнят и всички останали основатели на фирми. Clever Marketing GmbH стартира проекта през 2019 г. с управителя си Оливер Корпила. Бързо много клиенти започнаха да използват тази услуга и да се възползват от попълнените документи от властите.
...Тези услуги предлагаме за вас: първа необвързваща и безплатна информационна среща, (не е юридическо правно консултиране) преглед и обработка на вашите документи от кредитори, (търговска услуга) търговско проучване при липсващи кредитори или документи от кредитори, пълна търговска координация и организация на вашето извънсъдебно освобождаване от дългове, математическа калкулация на вашето...
С нашия мощен софтуер за управлениена корпоративно съдържание (ECM) ще дигитализирате бизнеса си за нула време. ELO ECM Suite е сърцето на портфолиото на ELO и следователно основата на вашата дигитализация: тя автоматизира бизнес процесите ви, спестява време и революционизира сътрудничеството.
Свършили са времената надокументина хартия, зависимост от местоположение и ресурсоемки споразумения...
...които често имат тези данни само в DTP-документи. От друга страна, данните от системите за управлениена стоки обикновено нямат необходимата информативност, тъй като тяхното използване е ограничено до издаване на товарителници и фактури.
Това прави навременната доставка на електронни медии практически невъзможна, а разходите за създаване на печатни медии остават високи.
Концепцията: Веднъж...
... да направим процесите на сканиране и свързаните с тях бизнес процеси по-ефективни от всякога. Трансформацията от хартия към цифрова форма не може да бъде по-лесна. Представете си: сканирате директно в CRM системата, в системата за управлениенадокументи, в цифровия архив и т.н. само с едно натискане на бутон и без прекъсвания в медийните потоци.
Независимо колко разнообразен е вашият свят...
... индустриални компании да оптимизират собствените си условия за покупка, получавайки директен достъп до мощта на китайската икономика.
Специално в областта на механичните преса за прах, froMOS предлага китайски синтер-преси, които се основават на официално придобити немски конструктивни документи.
Дейността в IT сферата се състои в анализа и реализирането на софтуерни задачи, свързани с общото управлениена...
... / Надзор на изпитвания ISO 9712: Проверка на процеси ISO 15614, наблюдение на квалификация/удължаване, ISO 9606, изготвяне на заваръчни инструкции и документация на заваръчни работи
- QHSE управлениена проекти/организация:
Квалификация на доставчици, изготвяне на цялостни изисквания за QHSE проекти/документация на инсталации, провеждане на проектни одити, процедури за одобрение на изготвяне надокументи по WHG/AwSV изисквания, наредба за безопасност на експлоатацията (ZÜS) до TÜV одобрение и CE маркировка.
MAGNESIA е международен дистрибутор и доставчик на магнезиеви, калциеви и други минерални съединения. Вече повече от 40 години ние сме синоним на качествени суровини, първокласно индивидуално консултиране, безупречно управлениена документацията и висока удовлетвореност на клиентите. Нашите клиенти от областите фармацевтика, козметика, хранителни и хранителни добавки, както и от общите технически...
...)
• Земеделски реформи
Инженерна геодезия
• Определяне на граници
• Събиране на данни за мрежи
• 3D лазерно сканиране
• GPS измервания
• Събиране на данни за съществуващи сгради за управлениена съоръжения
• ГИС (Географски информационни системи)
• Анализ на въздушни снимки - стерео анализи
• Въздушно измерване с UAV/дронове/мултикоптери
Оценка на стойността
• Оценка на стойността на застроени и незастроени имоти...
... във всички области.
Нашите архивни логистични съоръжения в Гросберен (близо до Берлин) и в Кобленц с обща складова капацитет в момента от 252 000 линейни метра, са специално изградени за съхранение надокументи и носители на информация по DIN стандарт и се експлоатират в съответствие с техническите организационни мерки, предписани от законодателството на ЕС/DS-GVO.
Работим по ясно дефинирани...
Основател и управляващ съдружник: Матияс Мартенс
Година на основаване 2003, ребрандиране през 2018
- Консултации по аутплейсмент за специалисти и ръководители
- Коучинг за професионална преориентация
- Кариера консултации
- Обучение за кандидати
- Подготовка надокументи за кандидатстване
- Търсене на работа и инверсно хедхънтинг за активно посредничество в нови позиции
- Управлениена раздяла...
... произвеждаме разнообразни материали, като брошури, каталози и продажбени документи. Нашите услуги в областта на логистиката и складирането предоставят на нашите клиенти инструменти за дълбока интеграция в веригата на стойността.
... експерти означава, че работят отлични специалисти, които могат да се справят с всяка задача. И също така означава, че по този начин можем да спестим на нашите клиенти ненужни разходи за управление.
Аз разработвам креативността и придружавам производството. Структурирано и прозрачно. 1. Концепция 2. Дизайн 3. Производство
Аз съм независим арт директор, учила съм дизайн в Хамбург и в Франкфурт...
Търговия с отпадъчна хартия от всякакъв вид,
Унищожаване надокументи съгласно Федералния закон за защита на данните,
Услуга за контейнери, включително събиране на отпадъчна хартия,
Търговия с суровини с пластмасови филми от всякакъв вид
Специализирана компания за управлениена отпадъци...
...Ние сме специализирани в много области и
можем да го докажем с сертификати. Най-добре е да
си осигурите сами, при личен разговор с нас, представа
за нашата работа.
Управлениена околната среда и ресурсите. От
отговорност към природата залагаме на активно
управлениена ресурсите и избягване на отпадъци.
По възможност нашата кореспонденция е безхартиена.
Също така вътрешните документи, формуляри и...
...COFFEE GmbH, Вашият партньор за SOLIDWORKS, SolidCAM и Markforged, предлага в цяла Германия цялото портфолио на трите марки. Продуктите и решенията обхващат целия процес на създаване на продукт – от идеята, дизайна, през концепцията/планирането, механичното проектиране (3D CAD), симулацията, електрическото проектиране (ECAD), управлениена данни и документи (PDM), техническа комуникация...
... проекти на нашите известни национални и международни клиенти от индустрията и публичния сектор.
Продукти: Мехатронни депо системи, системни решения, автоматични предавателни устройства, софтуер за разрешения, софтуер за управлениена автопарка, софтуер за планиране, контрол на достъпа, споделяне на автомобили, системи за сигурност, RFID...